Friday, January 4, 2013

The Suits


Sapa layan cerita ni sila angkat tangan

"Suits" will launch its freshman season with stars Gabriel Macht ("Love and Other Drugs," "Whiteout"), as one of Manhattan's top corporate lawyers sets out to recruit a new hotshot associate and hires the only guy that impresses him - Patrick J. Adams ("Lost," "Friday Night Lights"), as Mike Ross, a brilliant but unmotivated college dropout. Though he isn't actually a lawyer, this legal prodigy has the book smarts of a Harvard law grad and the street smarts of a hustler. However, in order to serve justice and save their jobs, both these unconventional thinkers must continue the charade. The series also stars Meghan Markle ("CSI Miami," "Fringe"), Gina Torres ("Gossip Girl," "Huge") and Rick Hoffman ("Samantha Who," "Knight Rider").

aku sejak skrg ni en suami rajin layan cerita dengan aku2 terlayan.. sebab hero dia tersangatlah hensem.. phewittt phewitt.................. hihihihihi

Memang tahap hensem gila babas lah si Patrick J Adams ni hensem sangat.. aku rasa nk ternganga bila layan cerita ni.. ;)




Pastu slumber kiss rakan sekerja dia dalam office..kunun2 terserempak tapi sampai tercium.. tulah dia kalau omputih ye.. hahahahhaaha tapi dia dh ada gfren walaupun hakikatnya hati dia kat perempuan office dia ni.. hihihihi




Kalau korang layan cerita ni memang syok ler... bukan setakat muka je hensem tapi serba serbi dia cam sweet je.. pakai tuxedo tapi bawak sling bag.. hahahahhaahhaahha sweeet sangat......... and dia ni intelegent lawyer. hihihihi

Cerita ni  maybe biasa je bg sesetengah org, sebab aku bukan lah folloewer sgt cume sejak 2 menjak ni bila akku tengok je kat info 'the suits' terus aku verangan dgn mamat ni.. -ok itu sgt poyo- hihihihi  aku terus lah tukar channel tengok cite ni.. hiihihihihi

Kalau sesiapa follow surelah kata, layan gak cite ni.. ihihihi dulu aku layanlah jugak cite english series2 ni tapi pastu mcm kureng.. lyn csi je.. pastu kureng gak.. biasalah masa asyik tengok kartun x abes2,, huhuhuhuh..

Tapikan muka hensem tak semestinya baikkan.. lebih kurang camni gak kot.. same.. sama... (psst.psst.. pepaham jelah ye jiran sebelah aku) muka hensem ada gfren tapi kat opis pandang org lain.. apa kes.. hahahhahahaha tapi apa nak buat tepuk sebelah tangan takkan berbunyi.. - hambek setepek- huhuhuhu

Lastly... sapa yang rasa x pnh tengok , try tengok.. mungkin bosan,, tapi bg aku yang bercita-cita jadi lawyer tapi jd lawyer buruk je.. oklah.. hihihihihihi


No comments:

Post a Comment