Tuesday, December 4, 2012

Rayyan at my cubicle

Salam

Harini aku terpaksa bawak itu bujang sulung-rayyan ke opis.. malam tadi tetiba plak dia bantai kena cherry berry.. aduyaii.. sampai 3 kali kena berkejar ke toilet sebab poo poo dia dah terkeluar.. aduhh *tepuk dahi* so aku malas nak ulang2 alik, so aku bawak dia pegi opis aku and dalam around pukul 10 tu aku bawa dia g klinik maria kat alamanda je. sebab aku x larat nk drive panas2 tu.. senang beli makan sekali pastu leh balik umah rehat hihhihi..

Isi borang keluar pejabat, and dapat time slip sampai 12.30pm.. huhuhu so masa dia kat opis aku mcm biasalah tempat aku yang penuh dengan mainan2 and toy2 tu menjadi perhatian dialah kan.. huhuhuhu so aku redha je dia sepahkan cubicle aku.. huhuhuhuhu.. asalkan dia diam.. tupun mulut mak aii kecoh yang amat.. pening gaklah kepala aku.. bujang tu kalau dh dpt bebel mana reti malu dah.. huhuhuhu..

selalunya dia dpt tgk je menda ni

Kali ni aku pasrah dia main mini figure aku

mulut dgn tangan kecoh dibuatnya

kereta mama pun jd mangsa


Digaduhkan 2 menda tu
 Balik rumah pas g clinic and alamanda terus tumbang kepenatan.. huhuhuhu sampai makan pun tak.. hihihi

TIDO..


2 comments: