Tuesday, December 4, 2012

Boboiboy pecah 3

Salam

Aku mcm jarang je nak update pasal anak2 skarg ni.. bukan apa xnak lah jd blog peribadi sgt hihihi -mcmlah org suka sgt nk tahu hihi (dgn harapan)  so harini aku dok melayan bujang2 aku kat rumah,, terasa mcm dah lama je x snap gmabra depa.. sebab blackberry curve 9320 aku sgt2 lah x cantik.. kena tunggu xperia kuar kedai dulu r baru syok take picture byk2.. sori ye wiwin mama x dpt nk snap picture u all.. (terasa x adil je).. hihihi so akiu merajinkan diri kuarkan DSLR and tangkap gambar candid and bidan terjun diorang dengan mood automatik hahahah.. x kose aku nak setting bagai..  so nilah dia hasil tangkap muat oleh mama dia yang sgt x pandai ambik gambar tapi jd model utk ditangkap gambar mama pandailah.. hihihi





TIGA hero

Wiwin

Muhammad Rayyan Izzad

Muhammad Rizqi Ifwat

Muhammad Rifqi Iffat




 Mereka inilah putera hati aku yang bertakhta di ha\tiku dan sepanjang doaku

 selagi nafas ini masi terhembus.. mama sayang korang sangat2.. muahh muahh muahhh...










No comments:

Post a Comment