Tuesday, December 4, 2012

Entri Yang Tertinggal : Walk hunger Relief

Salam

banyak jugak entri aku yg tertinggal. oklah x silap aku ada gak masukkan gambar masa pegi sini kat entri seblum ni, bukan apa sebab before ni aku xde dlm simpanan plak gambonya, ni baru dapat.. oraittt meh usha meh apa yang aku buat.. hihihi

Ni actually macam aku ckp before ni, kami satu family (aku, hubby & sons) memang every year join (2010-2012) menda ni .. Walk Hunger Relief.. kiranya kami decide ni sebangai aktiviti keluarga.. hihihi.. memang enjoy walaupun penat sbnarnya.. dgn jalannya, dgn handle anak2nya tapi besh,, x rugi pun hokey.. berjalan sambil menderma..




Gambar x byk sgt sbb sibuk nak berjalan dah.. hiihih ni je yang terbaik dl, simpanan.. hihi
aku berjaya tau habeskan 5km.. cayalah ain.. hihihihi

notakakidiajarimanis: x sabar tunggu depa besar supaya depa leh jalan sendiri hihihi








No comments:

Post a Comment