Wednesday, December 5, 2012

Entri yang tertinggal: Holiday

Salam

aku rasa nak buat entri ni even dh lama sangat berlalu.. aku kesah apa. blog aku.. (dgn hrapan ada org yang sudi baca) hihihi.. senang nk refresh akan datang,, abadikan gambar sekali dlm blog.. hihihih supaya x lupa di kemudian hari.. ini semua trip2 kami sekeluarga.. dr kami xde anak sampailah kami ada anak.. cheh!! mcmlah aku cuti luar negara kan.. oklah dlm negara pun asalkan berjalan kan kan kan.. hihihih

masih dalam honeymoon lagi

tgh sarat pregnant, masa ni baru balik camping at pantai balok. and aku teringin nak g bukit tinggi.. pregnant Rayyan 7 bulan

Rayyan dah kuar and masa ni pegi berkelah kat teluk senangin

I-CITY time.. 

Mines cruise
Mothers Days _- Penang

Tgh pregnantkan Wiwin.. x silap bru 5 bulan, at Gold Coast Morib
Cameron Highland : teringin nak aiskrim strawberi

Floria, Putrajaya. masa ni wiwin dh besar,,mama je kurusss
So nilah antara aktiviti kami yang aku ada gambarnya.. hihihih x silap ada gambar g langkawi honeymoon tapi x tau mana foldernya.. huhuhu sedeyyy.... makin lama makin berkembang keluarga aku rupanya.. hihihi

No comments:

Post a Comment