Friday, November 30, 2012

Hadiah Besday

Pernah tak korang dapat hadiah besday yang besh2 dan kekadang korang selalu request hadiah besday tapi x dpat, sedey kan.. actuallay en suami i memang x ajar i beli hadiah masa besday.. (mood sedih) tapi i selalu majuk2 ckp nak hadiah gak ,,, huhuhuhu tapi pernahlah jugak dia bg hadiah tu.. masa 1st time my besday masa tu baru couple 3 bulan.. nak tahu dapat apa? jeng jeng jeng...


korang ada.. hihihihi masa ni aku pilih sendiri kat Pertama Compleks.. huhuhu.. lama gaklah hp ni berkhidmat untuk aku, sampai ada anak, and rayyan rosakkan,, hihihihihi 

Tahun Pertama couple aku dapat menda ni, msa ni kami dh hampir bertunang... 

Handbeg ELLE, lebih kurang patern camni lah

Pastu aku dpt hadiah lagi masa nk dekat2 kawen.. so aku decide utk buat hantaran terus.. sure lah menda tu cam besh kan.. apa lagi kalau bukan ::::

Jam Fossil.. takde plak dlm PC ni gambar utk aku letak kt hantaran, hihihihi so tu jam yg aku pakai tu
Actually laki aku pun beli jam dr jenis yang sama, memula kami decide untuk beli sepasang punya tapi xde yang menarik, so kami beli yang lebih2 kurang je.. hihihihi sama gaklah sikit2.. hihihi

Tapi pas kawen x dpt hadiahpun, huhuhuh so sebab dah ada anak 3 ni boleh tak nak request hadiah en suami ku... (mcmlah en suami ko tu baca ko punya blog ni ain oiii)..

ni ada jual kat Jelly Bunny -KLCC ye en suami ku.. (bgtahu awal2)
So sebabkan banyak gambar kasut tu.. sure2 lah aku nak jelly shoes tu.. hihihi and yang lain2 tu kalau dapat.. ya allah  "you are the gojes men" (dan2 dia yang gojes kan) sukatilah laki aku.. hihihihi

kalau dpt hak no 1 tu dh puas hati dah, xpun delivery yang no 2 tu.. no 4 tang 4 Roda tu memang berangan jelah.. mcm tu gak no 5 tiang tegak tu.. tapi kalau no 6 yang berkilau tu.. i like..... (silver pun xpe) huhuhuhu

3 comments:

  1. eerrr..aty selalu mintak hadia besday in advance..belum besday..biler mintak cakap tu hadiah hari lahir akan datang..hahaha...biler time betul2 besday...mintak hadiah...asben kate ritu dah dapat...siap advance sampai 2-3 tahun nyer hadiah...acaner tu...;p ngeeeee.....

    ReplyDelete
  2. Dlu kita pon dapat pejen best2 sblom kawen..bb bold 2 lah, org lom pkai kita da merasa, macam2 tapi da kawen..apa pun takdo..hihi tP bsyukur je lah...

    ReplyDelete
  3. hihihih tu r kan.. pastu en suami cakap.. ala dh bg anak tu hadiah gak tu.. hihihi.. nak wat camana,, duit banyak nk disalurkan,. hihihi
    aty: hahahah jauh betul advance dia ye..

    ReplyDelete