Thursday, November 29, 2012

MAHA 2012 dan pengilak DURIAN

Salam

Fuhhh entri pasal DURIAN, apa itu durian hihihihi kalau bab durian aku memang tak tolak hokey sebab aku lah pengilak durian tu,, kat rumah aku sorang je yg bedal, en suami tak layanpun, huhuhuuh. Rayyan pun x mau, so kalau durian cuma sinonim dengan aku jelah, huhuhuhu


MUSANG KING

Actually benda ni plan memang nak pegi entah camana boss kecik aku cik yani ajak pegi, naik kete diapun, bukan xnak bwk kete aku tp malas sbb sure jammed punya, so pegilah kami berlima, a.khai tinggal sebab kete x muat,, sian dia.. Takde niat nak tinggalkan pun sori ye bro... Tapi kami belanja dia durian, hihihihi

Kami x jalan sgtpun kat MAHA ni, sbb lunch hour kann brapa lama sgt masanya so kami memang aim nak makan durian,, cri tempat durian jelah, even tersesat pegi hall pameran bagai, saja tau nak suh exercise naik bukit, padahal tempat durian tu xyah naik bukit pun, huhuhu


D44
D88

Kekenyangan
Ok, kami bedal off course lah musang king kann, memang itu yg kami caripun, murah kot.. Rm8 -rm12 sekilo.. Tapi aku rs gred biasa2 kot sbb aku prnh makan rm40 sekilo and lagi sedap.. Tak tau aku nk xplain sedapnya mcm mana.. Tapi td kami bedal jugaklah, and makan kat situ..

Aku sbanrnya tgh PMS (apatu) x yah tahu kalau ko x tak tahu, tapi aku lawan and bedal gak. Lupakan sakit yg menjelma itu,, hihihihi so kami makan td adalah 3bji musang king, 2 bji D24 dan 1 bji D88..

Manggis , rambutan n langsat pun byk tapi aku x layan sebab kebun abah aku kann berlambak buah2 ni.. Jagung td dia jual 15 tongkol rm10. Pheww sp memang ramai anak2 blehlah beli wehh wat makan petang, xpun sapa nk kenduri bubur jagung, and aku rs kalau sp yg bisness durian crepe blehlah g sopink durian kat sni, murah kot. Hihihihihi


Manggis 4kg-rm10

Durian Kampung

Apapun memang enjoy, total tadi dalam rm50.. So sorang rm10 je makan bagai nak rak, hihihiihihi

Notakakigunajari: esok bebudak opis kata nak pegi, aku igt nk beli durian 101 tu, mcm sedap je aku rs seulas td, hiihihi

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments: