Wednesday, December 12, 2012

Bubur Wiwin-pepel lambang cinta

Salam

Tadi update pasal puree.. so aku x mau campur adukkan entri.. so aku tunjuk pulak bubur wiwin yang aku masak harini.. tajuk dia 'purple lambang cinta' wahhh ko tajuk.. *puyus*
taklah aku buat bubur simple je. cuma harini aku taruk sayur yang buat dia kaler pepel2 sikit.. jom chek it out!!
Carrot

Kobis Puple

Beras

Ikan Bilis

Bekal utk mereka - pagi/thari
Ni menu untuk harini.. esok mama letak benda lain pulak.. huihihihi.. mereka ni kena buat 2 bekas sebab kalau satu bekas x cukup.. *cikgu ckp* nampak tak nampak betapa kuatnya anakku makan,, aku stil blend lagi bubur anak aku. sbb pernah buat tak blend dan masak sampai halus tapi mereka takmau.. huhuhu.. so bila mama blend mereka siap bernyanyi riang ok.. bernyanyi riang.. makan kekadang sampai tepuk tangan..
Yang 2 bekas ni utnk taska je... ada satu bekas lagi dalam fridge utk petang nanti.. korang bayngkan pas makan bubur nasi.. minum air masak 5 sudu je pastu mau susu and tido pas 2jam bangun nak biskut.. hambekkk... hihihihihihi

1 comment: