Wednesday, November 28, 2012

Lelaki itu bukan milikku..

Pernah tak korang tengok lelaki2 dalam 'apa ke rancangan yang masak2 tu yang lelaki2 hensem tu masak.. hihihiihi.. yelah.. dah tajuk lelaki itu bukan milikku dah sure lah bukan aku punya.. hihihih korang tahu, kadang2 as a women ni.. bila tengok lelaki2 hensem yang gojes mesti terus cam "mak aii awesome nya mamat ni" kekadang depan en suami aku cakp camtu.. (jgn tiru ok) hihihi tapi adil lah en suami pun kekdang puji gak artis2 cun yang keluar tv tu... so xnak cakap apa2.. meh sini aku jadi majalah EH! hahahahhaha utk bg award pada lelaki yang AKU rasa dia awesome..

with gigi besi

awesome

tomei + hensem
hihihihi.. nilah dia si jejaka shahREDZA MINHAT ... dia ni aku first time tengok masa jadi pelakon dalam cerita Pisau Cukur.. pastu aku terus suka tengok muka dia tambah2 with gigi besi.. dia dah kawen and x silap dah dpt anak pun.. dia sekarng aktif berlakon iklan.. dia pernah jugak masuk "how guys to cook" yang semua lelaki gojes masuk tu.. hihihihihi... so Lelaki ini bukanlah milikku.. hihihihihi

ada lagi.. ermmm jab2 ada2.. ada lagi siapa?? ni ha..


yang tengah peluk aku tu.. hahahahahha tapi yang ni LELAKI INI BUKAN MILIKKU.. hahahhahahaha


No comments:

Post a Comment