Thursday, November 29, 2012

Dalam Gambar ada Lagu.. eh2..;)

Salam..

Harini aku taknak cerita or taip2 panjang cuma nak share picture2 yang aku feveret sangat all a time with my chenta hati dan my family and my whole family.. sure korang pun ada kan,, hihihi kekadang gambar dgn officemate pun ada yang kita rasa sukenya tengok.. so sebagai ingatan untuk aku satu hari nanti aku nak wat entri about this menda2 ni.. chehh!!!



Wedding Picture yang aku suka..


yang ni pregnant photoshoot


Yang ni picture anak2 aku
Dan aku jugak dah buat family programme for every year.. masuk tahun ni kira tahun ketiga.. masa pergi menda ni kali kedua. aku tgh pregnant but aku habeskan 3km for the walk.. patutnya 5km.. kira oklah kan...

Walk Hunger Relief 2010 
Walk Hunger Relief 2011

Walk Hunger Relief 2012
hihihihi bertambah-dan bertambah ahli2nya kan.. hihihihihihihihi ni picture aktiviti keluarga WALK HUNGER RELIEF rm25/person.. m emang kami decide for the family activity...

Dan gambar di bawah ni pulak, masa birthday anak sulung aku si RAYYAN IZZAD, 2kali for 2 yrs aku celebrate besday dia kat TASKA SURINAZ, taska yang dia masuk dr start 2 bulan hihihi...

Masa 1 yrs Besday

Masa 2nd Birthday
Ala.. nk edit gambar lagi x bleh plak.. so aku edit lagi lain kali... hihihihi so dalam gambar pun dh boleh mengambarkan sesuatu, x yah nak write panjang2 hahahah...

No comments:

Post a Comment