Thursday, November 29, 2012

Jelly Shoes

Salam

Pheww.. kenapa ramai orang cakap pasal JELLY SHOES.. hulamak!!! last aku usha kat twitter Rita Rudaini, maybe kawan dia belikan and ada 1 komen kat instagram diatu, kata ada kedai jual kasut ni kat KLCC.. aku rasa mcm nak je kasut ni for hadiah besday (sambil wat muka sedey) en suami..............belikan please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so akupun rasa nak tahulah apa itu jelly shoes so aku terasa tersentak sentak nak usha and google camana jelly shoes ni.. hihihihihi. so meh sini aku share sure sapa yang ada hati cam aku (expecially k .juwita hihihi ex officemate aku yang pantang kalau aku post psl kasut) hihihihi terus on the spot dia wassap aku.. hihihi so k.ju pegilah KLCC belikan sekali kasut ni utk ain. kita punya besday kan sama bulan... hihihihi

Aku nak yang ni.. sapa nak belikan

sure rasa kaki sexy je bila pakai ni

waaaa merah gitu

aku suka yang reben besar2 ni

tanteekkk,..,... 

simple

eiii tantek kan bulu2 tu..
So aku rasa mcm nk kelip2 mata and goda2 en suami supaya belikan satu untuk aku.. and aku ada cari dalam mudah, ada org jual kasut no 1 yang flower tu.. tapi kaler beige saiz 39.. lebih kurang saiz aku tu.. dia jual rm55 je,, baru lagi katanya.. tapi tgh bulan mana nak cekau duit.. huhuhuhuhuhu

Lastly.. sapa yang murah hati sila belikan untuk saya please,,,,,,,, nak heels sebab pumps dah byk.. pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

And aku dah tau kedai nya iaitu JELLY BUNNY kat klcc.. and aku dah jumpa website dia.. yuhuhuuu.. so aku rasa mcm nak kasut winter edition dia (haruslah new arrival kan) rasa nak paksa en suami pegi ni..

blue mcm chelsea.. hihihi

No comments:

Post a Comment