Wednesday, November 7, 2012

Kursus Blog KPM puspanita

Salam Harini aku rajin sikit nak pergi kursus mersus ni.. hihihi yang pastinya kenalah kursus yang besh2 kan.. hihihi so aku yang sangatlah lemah dalam blogging ni.. memilih utk pergi kursus blog ni bagi memantapkan aku punya blog hihihi.. nak juga ramai2 followers cam org lain yang ada ribu riban tu.. hihihihi

 So harini kami diajar (peserta ada dalam 30 org) oleh pegawai dr BPM(bahgian pengurusan maklumat) pn zila.. pemilik blog http://akucabarkau.blogspot.com .. so aku plak rasa serba salah join kursus ni, sebab rata2 ramai yang xde blog. and aku dah ada blog.. actually aku memang dah ada blog since 2009.. but before2 dlupun ada tp dh aku hapuskan sbb x update.. TETAPI aku xlah xpolore sgt menda2 dalam blog ni (nuffnang pun aku baru update 2minggu) kot.. hihihihi sedeyyyyyy So beshlah jugak sebab x padat sgt peserta and soft je perjalanan kursus harini.. hihihihihi *senyum* so hopefully jgnlah marah aku join kursus ni ye.. sebab akupun tau basic2 je.. yang lelain hampeh. ada xde pun aku tekan2 and tgk kat bloh hey!! dah ada menda ni.. hey!! dah ada icon ni.. hihihihi.. saya budak baru belajar lagi.. sekarang ni jadi rajinpun sebab Blackberry semartphone dah senangkan aku utk update entri even dalam toilet pun.. hihihihi..

 So banyak lagi yang aku kena belajar utk cantikkan blog dan cri kengkawan blog ramai2.. *guling2 senyum* Peserta2 yang join sekali aku dalam kursus ni.. and jadi followers aku.. selamat datang and sudi2lah membaca blog hamba yang daif ini.. hihihihi

No comments:

Post a Comment