Wednesday, November 7, 2012

Advance

Salam

Masa memula wiwin lahir and 3 bulan awal sie adik yg sgt2 advance, adik dh meniarap masa 2 bln tp abang. 3bln bru dgn jayanya.. But now tidak lagi.... Sie kembar abang -ifwat dh mengatasi segalanya sebab dia lagi terer skrg... Hihihihi

Now diorang dah 7 bln nak masuk 8 bln pada 15hb ni and si kembar adik hanya makan dan makan.. Huhuhuhu tp si kembar abang dah duduk dengan cmerlang bahkan seblum ni dh merangkakpun,, hihiihihih si kembar adik kadang2 je nak merangkak kekadang malas... Tapi kalau makan no 1...

So kalau dh abang tu tetap abanglah kann, tu yg cemerlang tu.. So membesarkan kembar bukan sesuatu yg mudah, tp aku puas hati sebab aku berjaya besarkan diorang yang montel2, even muka aku dh nak kedut sebab hari2 jadi tarzan , bila anak sume hero mcmnila jdinya.. Hihihihi

Si Kembar abang -Rizqi ifwat-
si kembar adik -Rifqi iffat-



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. hehe best2! aku yang xkembar ni pun alhamdulillah semakin belajar.ko la byk bg aku smgt..yela ko yg 3 org pun boleh, xkn aku yg 2 ni xboleh kan.. cuma time keje nt aku xtau lg mcmana keadaannya sebab xmasuk keje lagi.hihi

    _hanil_

    ReplyDelete