Tuesday, November 20, 2012

Judika - Hati yang tersakiti

Salam

ok.. kita berbalik pada entri pasal lagu.. baru2 ni banyak band underground yang tetiba meletup hot gojes lagu2nya even aku x kenal pun penyanyinya hahahaha.. so aku pun terlayanlah.. satu perkara aku suka buat bila drive kereta sorang2 (tambah2 bila stress) pastu tutup tingkap (wajiblah krg dgr plak org suara katak aku ni ha) and pasang aircond(xkan nak mati kering kepanasan kan).. hihi pastu psang radio and nyanyi kuat2.. perghhh memang awesome...


Selalunya pagi nk g keje,, disebabkan aku xde driver (booo) kenalah drive kereta sendiri pergi keje.. and kekadang aku bukak suria.fm dan kdg2 aku bukan era.fm.. aku jrang dgr hotfm sebab banyak sangat iklan dah sekarg, so ku rasa cam bosan.. umah aku dgn opis bukkannya jauh. kalau dh iklan dr rumah sampai opis apa kes aku nk dgr radio kan.. huhuhuhu ingat aku bukak yellow pages ke.. hihihihi


So aku cerita pasal pagi tadi lah ye.. (fresh skit) .. actually aku tengah berada dalam keadaan stress sikit 2-3 hari ni.. jiwa kacau skit.. hati bercelaru... tension and everything, (senyum x semestinya hepi manjang) hihihi itulah aku.. aku cuba sedaya upaya utk to be a normal, walaupun kekadang terlepas gak amarah aku ni ha luah kat kengkawan.. hihihi so radio plak pasang lagu JUDIKA-aku yang tersakiti.. perghh memang aku nyanyi kuat2 sampai hilang rasa stress aku rasa.. conpirm kete2 sebelah (sebab tinted x gelappun) pelik tengok  aku siap nyanyi feeling2 .. dgn mimik muka yang perghh cam retis.. hahahahahah


Pernahkah kau merasa,,
Jarak antara kita
Kini semakin terasa
Setelah kau kenal dia

Aku tiada percaya

Teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku
Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia
Memang tak ‘kan mudah
Bagiku ‘tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia
Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia… dia…
Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia Walau tak bersama dia





Nilah lirik lagunya.. sedih woo liriknya.. tambah2 bila bab ayat oh tuhan .... tu.. adehhh memang dasar jahat kejam lah pompuan tu.. huhuhuhu... tapi kalau pompuan yang nyanyi, maknanya lelaki tu lah yg jahat.. (sambil tumbuk2 dada lelaki itu) hahahahahahah 

Pastu keluar plak lagu Faizal Tahir -sampai syurga, terus luluh aku rasa hati.. adehh..nk menitik air hidung mata ni ha.. tulah bila tuhan kuatkan hati kita demi sesuatu tetapi orang lain perlekehkan sedih wooo.. rasa cam diperkotak katikkan and diperbodohkan serta diperhambakan.. mungkin ini ujian tuhan kat aku , sebab aku dengar ada banyak lagi ujian berat yang orang lain terima.. aku patut dan harus bersyukur,, tapi akupun manusia lemah.. adakala aku jugak mengeluh salahkan takdir.. huhuhuhuhu perjalanan hidup ni panjang sangat.. aku tak pasti esok dan hari mendatang aku mampu sabar dan bersabar serta ada sinar baru untuk sesuatu yang pernah indah..

Mungkin orang rasa aku ok je.. aku kuat.. aku mampu berdiri di atas kaki sendiri.. tapi, x siapa tahu apa yang hati kecil ini lalui.. siapa yang menguatkannya.. kalaulah korang nak tahu akulah "MANUSIA PALING LEMAH YANG SENTIASA BERHARAPKAN KEKUATAN DARI ALLAH S.W.T" 

alahai.. ko start nak feel2 plak lah kan.. hihihi stop!!! rosak keceriaan aku.. hihihihi..



No comments:

Post a Comment