Monday, November 19, 2012

Teman pengganti

Salam

Sure ingat ni entri pasal lagu teman pengganti- malique vs black kann.. Oh tidak tp ni pasal teman pengganti yg sudi dgr crita saya.. Baguskan,,,

Dulu before aku kawen aku slalu fkir yg en suami mgkin teman yg baik jugak bg dgr all my luahan, but ada certain yg kita x mgkin akan share dgn en suami.. Ermmm mgkin aku yang gatal xnak cerita kot.. Huhuuhu

Lantaklah.. Tapi bila aku memerlukan the only one ni, dia sgt2 ada untukku.. Dia hepikan aku, dia pinjamkan masa dan telinga dia utk aku.. Tq dear.. Love dia byk2..

Kdang2 manusia ni perlukan seseorang sebagai pendorong dia kuat semangat, kuat hati dan perasaan.. Huhuhu itulah semangat aku, masa memula berjauhan dgn dia, rasa down tau, sbb x dpt contact dia, jumpa dia, luah kat dia but now tdk lagi, dia sentiasa ada dengan aku.. And dia selalu igtkan aku "allah sntiasa ada utk ko, dan allah selalu beri yg terbaik utk ko" huhuhu even aku ada mslah besarpun dia selalu pesan menda ni..

Syukur aku dipertemukan dgn dia.. Dan aku hargai segala nya.. Tq dear.. U r my beloved fren.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment