Friday, November 9, 2012

Istanbul aku Datang

Salam

weehuuuuuuuu ok.. entri pasal apa.. pasal movie yang baru selesai ditonton lah.. hiihihi.. cerita apa?? cerita ISTANBUL AKU DATANG .. hokeyy istanbul sgt cantik tambah2 kat apartment yang depa buat shoot tu walawehhhh rasa cam nk g booking tiket flight pegi sana malam ni je,, hihihihi

Ni promo iklan dia
Cerita ini diwatakkan oleh Lisa Surirumahhani  , Tomok dan Beto Khusyairy, feweeetttttttttt Cerita ni kiut sangat... comel sgt2 tambah2 bila Lisa yang berlakon.. phewww baju2 dia comel2, diapun korang tahukan dah macam aku opsss dia kan comel2 camtu, suka buat gaya2 comel.. suka lah aku melihatnya sambil feeling2 mcm aku.. hiihihi (boooooooooo)

Pastu aku berangan nak beli headband, headband yang mcm lisa pakai sebab comel sgt2.. abes movie sampai terus g Sinma sebab nak beli tapi xde.,, huhuhuhu 
Headband dia ada banyak batu2 swaroski

Ni paling aku like.. sebab ada bunga seketul

comel tau tapi gambar x clear plak,, huhuhuhu sedeyyyyyyy..and cerita ni simple je.,, Lisa as a DIAN pegi istanbul sebab nk dekat dgn boypren dia merangkap nak cepat2 jd tunang Azad (tomok) bf Dian ni lah,, tapi Bf dia ni x bg depa dok serumah and suh dian cari rumah cepat2.. and dian kena tipu dpat rumah yang dhpun disewa oleh Harriz (Beto)  , and depa gado2.. pastu kantoi dgn azad, pastu azad marah and rupanya azad ada melis (gf lain) curang lah tu konon2,, and gado2,, pastu Dian tekad nak balik Msia, and depa habeskan satu hari g jenjalan ,, Si Harriz yang melayan si Dian,, pastu balik rumah tgk2 Azad tunggu and pujuk2 ajak kawen, alih2,, esoknya nak balik, Harriz kejar2 Dian and terus kuat after 2 yrs diorang photoshoot kawen kat Istanbul (aya sofea) .. Dian dgn Harriz, pastu azad pegi bunuh diri sebab frust, cincin yang dia nak bg dian tu dia g pajak gadai tukar and dia and dia .. hihi merapu dah start.. hihihi

So dalam cerita ni, aku cam minat2 plak tgk si Beto Khusyairy (even aku x follow dia dalam twitter, lepas tgk cerita ni terus aku follow twitter Beto) hihihi.. dia cam besh je aku tgk, tapi dia kurus sgt lah.. sampailah aku google gambar dia, pastu usha2 and rasa cam nk wat wallpaper dekstop pc plak.. (chewaaaahhh)

Oh My BETO


So memang sweet sgt cerita ni walaupun Tomok cam kaku2 je berlakon,, maybe he want to improve len kali.. yang penting ada  gaklah babak sedey dalam gumbira..bleh plak time feeling2 frust tu si Beto ni g bawak Lisa masuk bilik air and bersihkan rambut Lisa yang kena aiskrim (makwe tomok letak kat kepala scene gado2 tadi) macam kat saloon.. lucu je aku tengok.. 

And another one, aku rasa cam pelik plak kat Bernand Chauly, camana dia bleh pilih pelukis komik kartun sbg pekerjaan si Beto Khusyairy as a Harriz.. hihihi.. idea is great... *thums up*

chumelll scene Harriz bawak Dia g jenjalan

Dress up paling semart.. tapi kalau dia pakai boot lagi semat, ni pakai heels pump.. rasa seksa je tgknya

Memang enjoy lah.. even si Lisa ni pelat 'R' yang kritikal.. bleh plak letak Beto ni nama Harriz,, kan jenuh si Lisa tu nak ckp.. ihihihi

Notakaki: Lisa nk pinjam headband pleaseeeeeeeeeeeeeeee



No comments:

Post a Comment