Friday, November 9, 2012

Hensem

Salam

Ok.. Tajuk entri yang buat ramai orang rasa cam "aku ke" >> puyus,,,, actually pagi ni aku bangun seawal pukul 3.30pg bagus tak mama,,, hahahah gara2 semalam aku bangun lambat and semua jd kelam kabut so harini aku decide utk bngun awal supaya aku bleh menyelesaikan acara2 mengemas rumah dengan gigihnya.. sambil melayan adam dan hawa...

Disebabkan minggu ni langsung satu episod pun aku x dpt layan, so harini aku habeskan 4 episod utk minggu ni.. korang tahu jelah nak layan time anak aku ada memang menangislah,, depa yang hadap dulu krg.. hihihihi
so aku tertarik dengan aaron aziz, hahah haruslah kan siapa lagi .. "adam mukhriz" dan disebabka dia pin jam nama aku tanpa bayar royalti.. (hahahahhaha) takpe2 aku maafkan sebab dia pinjam nama pangkal awal je,,, AIN.. hiihihi.. so aku suka satu babak ni..

Lebih jelas lagi aku suka babak yang adam tu hensem sampai meleleh air liur .. waktu dia betulkan kereta ain ni ha,, pastu dahlah pakai baju keje lengan panjang (baju kemeja) kaler gelap and singsing lengan.. mantap!! aku rasa bernafsu    terus cam xnak tutup mata, nasiblah scene tu kejab je,, sebab apa,, aku rasa lelaki macam ni gojes gile and hensem nak mampos,,, huhuhuhuhuh

Tapi En suami i pun pernah pakai macam tu masa tolong tukarkan bateri kereta i ok,, hahahha so i tak kesah sebab i dah ada yang hensem dihati yang pernag ada situasi macam tu.. hihihi,,, mereka2 ini kalau dh tentu tinggi ats skit dr i,, and pastu badan sasa, oklah. tpi kalau dh ko tu pendek, pastu gumuk.. alamak!! larik................................ (over tau) hihihihi xlah... so aku just minat kalau depa tu category yg dimaksudkan... xde plaklah aku nk cite psl skandal  lelaki lain.. sebab x pernah plak ada lelaki hensem nk berenti time kete aku rosak dan kereta aku pun setakat ni alhamdulillah x pernah rosak tgh jalan syukur...
Tapi kalau rosak pun, dh tentu i call en cinta hati -- en suami kan.. hihihihi

So aku cuma tertarik je.. xlah sampai nk mimpi pastu ngigau panggil adam mukhriz ooo adam mukhriz... hihihi mau en suami aku simbah guna air panas mengelegak kat muka aku karang.. pastu aku pun masuk muka surat depan harian metro.. gila!! (dh start aku merapu bagai dah) .. hihihihi emosi oii emosi,,, hihi

Disebabkan entri HENSEM,, aku nak lah share sikit, aku takut kawan and loving2 dgn orang2 yg hensem (abess laki ko tak hensemlah kan) .. hahah pernah ke aku puji dia hensem ye *thinking* .. hihihihi tak pernah kot cuma aku rasa last aku ckppun .. ok lah suami aku dri suami ko punya muka,,,, hahahahha slamber tak.,, xlah,,, means lelaki2 yang jambu lah,,pastu dress up mcm ko brad pitt boooo sebab apa, aku sure rasa nk anggap dia playboy.. hihihi abes kalau dh hensem pastu jalan dengan aku yang sipi2 lawa je sure orang ckp "apalah pakwe dia tu dhlah hensem awek adehh muka x market langsung" huhuhu *nangis* aku sentiasa sedar diri yang aku ni biasa2 je even orang cakap aku ANK DARA walaupun ANAK 3,, ahhahahahah *jeleskan korang*..

En Suami sayang akupun dh ckup .. hahahhaha so aku rasa sesuai dan padanlah tuhan jodohkan aku dgn en suami dan bukan johnny depp (apa kess ko nak kawen dgn omputih plak) hahahah,,, so suami aku islam, aku islam,, x susah dah,, hihihihi karang kalau aku kawen dgn johnny depp (dia lamar akku 50kali, korg pvy tak) kan dh susah, nk kena teman dia g kursus agama, pastu nak balik kg dia jauh nun, penatlah naik flight selalu sgt ni,,, hahhahhahahahh

Aku pun bermuka biasa je xyahlah nak gatal2 cr artis bagai... muka aku ala2 cameron diaz je,, dr kiri baru lah mcm keira knightly (eja pun sntah betul entah tak) hihihihih tapi versi melayu minang lah,, 'hihihihi

So dengan ini aku isytiharkan Bront Palarae eh eh..En suami. ada skit2 cam muka laki aku tau.. huhuhu adalah sgt Hensem,, muahhh muahhhh .. (sambil makan asam sebab rasa nk loya plak sebut menda ni ) hihihihi sori abang,, gurau je.. jgn mare ye....

Lastly,, aku bukan takat suami yang awesome bahkan anak2 yang hensem (dah anak ko lelaki kan) hihihi hihihi\

No comments:

Post a Comment