Saturday, November 10, 2012

Ford Focus -Auto assist Parking

Salam

Pernah tak korang terfikir kalau koranjg nak parking kereta and ayat ni kuar dlm hati ke, dekat mulut ke "kan besh kalau ada auto utk masuk parking" - aku pernah weh terfikir menda ni,, takmbah2 bila masuk park yang satu line tu.. pergh memang jenuh woo kalau korang nk masuk parking (kalau amtur lah)



but Now  dah ada kereta yang 'AUTO ASSIST PARKING' nak tahu kereta apa,,, Ford Focus.. so korang pepahamlah kan harga sure Rare nya.. aku tahu menda ni masa tgk wayang semalam, kan before start ada iklan2 kuar kan, tu yang aku pasan iklan ni,, pastu akupun terus ternganga pastu ckp... "abang! belikan ayang kereta ni" hahahaha (konon laki ko dato' apa) hihihihi xlah aku terus telan air liur je.. pastu rasa cam nk pecah tabung beli cash kereta ni (budhet tabung setinggi klcc) huhuhuhu









Kan cantik seyhh and aku rasa maybe sesuai kat lot parking yang camtu jelah.. tapi aku memang rasa mengilak je tengok kete ni,, uwaaaa siap kalau ko masuk kereta ko bleh set bila bukak enjin, ada orang wish good morning.. wahhh rasa cam boss2 plak kan,, hihuhi so time gayut tepon pun bleh parking..
So korang leh review video ni kalau nk tengok lebih lanjut..
`sde


Harga dia bermula rm115,888 sehinga rm208,888, so berbaloi ke tak, sendiri mau ingat dengan kereta kecik camtu.. hihihi, tapi aku bermnat jugaklah , and tetap lah kete ni jatuh no 2 dr wishlist aku . sbb bagi aku, aku tetap suka TOYOTA PRIUS.. ihihi semart bila antar2 ank2 g sekolah.. hihihihi..










No comments:

Post a Comment