Wednesday, October 24, 2012

Sayang

Entah kenapa aku tgh dok layan2 entri blog2 orang tetiba aku terbaca satu blog ni, pastu terus je tangkap2 hati dan perasaan uwaaaa feeling jdinya.. And tetiba rasa cam insaf2 kejab, pastu rs nak balik jumpa en suami mintk ampun maaf kalau ada silap... *mood raya* hahahahah

"Sekiranya ALLAH tdk memberi seseorang yg kamu impikan, semoga DIA menghadirkan seseorg yg memimpikanmu,

" Sekiranya ALLAH tdk memberi seseorang yang kamu rindukan, semoga DIA menghadirkan seseorang yang merindukanmu,

"Sekiranya ALLAH tdk menyatukan dengan seseorang yang kamu cintai, semoga DIA menghadirkan seseorang yang mencintaimu,

Yang bukan hanya kerana apa yang ada padamu,

tetapi apa adanya dirimu...

And aku sempat snap gambr kata2 kt blog ni yg wat aku rasa "TUHAN TAU APA YG TERBAIK UTK AKU" .. TQ ALLAH.......

Thanks En Suami....





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment