Tuesday, October 30, 2012

Pitam a.k.a pengsan

Salam

Perghh 1st time aku rasa menda ni,,, and mcm terngiang2lg sakitnya... Tapi skrgpun kepala still sakit, nk g clnic sian plk bebudak nk tido, so aku tlan jelah pain killaer, panadol kasi reda, and now aku baru bangun dr tido sebab rasa haus gile and disebabkan aku jatuh - tetiba masa nk g dapur kaki lemah kepala cam diawang awangan je, ha amik terjelepuk jatuh, mandi and barulah rsa bdn tu lega skit tp dh mkn ubatpun kepala sakit lg..

Tak sabarnya aku nk tunggu siang sebab dh x larat kepala ni denyut2,, sampaikan nk bukak mata pun xleh besar2 kalau besar2 terus kepala ni mcm nk pecah... Kalau aku mc esok camana plk kje kt opis dh leh hjg2 bulan ni keje byk (ko sempat jekan nk pk keje, kesihatan beb kesihatan) huhuhuhuhu

Betullah aku rasa aku jd demam panas and sakit badan + sakit kepala ni sebab x ckp rehat!! Kalau sehari tido 3jam je pastu wat kejenya kemain mana x letih tahap gaban...

Apapun aku betul2 rasa pitam walaupun hampir nk pitam,,,, dulu masa sekolah lari 1500mtr pastu dpt no 2 (bangga) jatuh kt garisan penamat, sebab kaki cam x leh gerak aku igt tu pitam, rupanya mcmni rasanya pitam atau pengsan... Memang sakit gilelah kann dh jatuh terjelepuk atas lantai, tulah en suami igt aku sakit main2 ke... Huhuhuhuhu aku ni jrg sakit dan aku harap sgt jgn sakit sebab aku ada anak2 yg perlu diuruskan dgn sepenuh tenaga aku..

By the way. Hopefully bangun esk pagi dh kuranglah skit kpla ni and aku nk g clinic pastu bru leh kemas rumah.. (Sialan still ko nk pk kemas rumah kann, x payah)

OK! OK! Esok aku rehat tido golek2 dalam selimut.. K la aku nk tido, melalut bkn2 plak aku taip krg.. So enjoy a dream...

Notakaki: masa sakit kepala sgt2 td aku teringat arwah uteh yg sakit kepla pastu strok and 3 hari je x silap meninggal dunia, terus aku takut and mintak maaf byk2 dlm status FB... Huhuhuhuhuhu
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment