Wednesday, October 31, 2012

Mc

Harini aku mc gara2 x sihat semalam, tp post aku ni bkn pasal mc ye... Actually pasal dr yang cek aku tdi.. Dia wat aku sedar je yang aku ni abaikan diri aku kshatan aku s.ndiri... Huhu tq doktor...


Murah pulak aku g clinic ni harini, cam x caya je.. Sbb kalau area putrajaya ni sure atas rm50 tau.. Hihihiih

Ala x larat plk aku nk taip entri panjang2... Nak selit skit, aku ada menda a.k.a mission kt umah ni dengan menda tupperware,marker,sticker ni tpi tunggu.. Sbb harini x shat so x larat nk tunjuk apa misi dia...


And aku taip ni sbelum sempat jamah apa2 sbb xde slera ni baru nak makan, and nak telan ubat sekali.. Huhhuhuhu (bila bab ubat sedihlah ko kann) hihihih

milo, oren juice,roti gardenia jagung + vanila dan ubat2

So pada yang keje, keje rajin, sbb sy mc hihihihi

Notakaki: seronok pegi clinic ikhwan ni sebab xde orang, clinic baru so daftar terus panggil nama, x yah tgu lama2

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment