Wednesday, October 31, 2012

Kembar oo kembar





Salam, ha ni terajin lebih buat entri, hihihihi oklah kann, kata nak jdi blogger tegar,, (mcm lah org nk bc blog ko ain oii) hahahahahahaha biarlah kann,, hihihi (dgn harapan adalah org sudi baca) huhuhu aku nk kasi anak2 baca bila dh besar nanti..

Harini nak cite pasal kembar ku,, disebabkan aku mc harini and dh tido puas2 siang td tambahan hujan lebat plk tu dh tentu syok jelah tidokan, hihihihihi so aku ada tenaga skitlah nk main2 dgn diorang,, main geletek2, main gusti2. Suka tgk bebudak tu senyum, ketawa.. Hihihihi smalam aku sgt2 x larat so aku x mainpun dgn diorang bahkan siap paksa depa tido lagi (kejam mama) sbb memang x larat.

Rayyan memang pandai jaga adiklah,, kdg2 kalau aku marah or bebel si kembar (mcmlah kmbr faham hhihi) conpirm rayyan marah aku, lg dasat dia plk nk pukul aku.. Sayang adik2 sgtlah kunun...

So gambar2 di atas adalah masa aku main dgn bebudak ni, punya payahlah nk snap2 gambar, sbb depa x duduk diam.. Hihihihi

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment