Thursday, November 1, 2012

Pengilak cheese

Salam

Harini nk hapdate entri pasal menu fries baked cheese ala2 hanis zalikha .. Hahahah (poyos) sbnrnya hanis zalikha buat dia taruk sambal tumis tp cili xde plk kat rumaah, so aku taruk mozarellah cheese je lah kat fries yang aku baked dlm oven dlm 20min... Pastu taruk mozarella cheese. And baked lg 2min pastu dia jd cam pizza.. Bertali tali dia punya cheese.. Sedapnyaa...

Alamak gambar terbalik.. hihihihi

Fries aku follow hanis zalikha iaitu guna simplot fries time beli siap dpt free tuperware yang leh msk microwave lagi, harga rm5.90 je... Hihihihi pastu aku beli mozarellah cheese dgn harga rm16.90 sbyk 250gm ..aku kalau bab2 menu ada cheese memang peberet.. Hhihiihiih
tupperware percuma

Pastu aku masukkan fries dlm bekas yang leh microwave lah, letak olive oil skit kat bawahnya pastu bakar dlm 20min sampai fries tu masak, and pastu kuarkan and tabur mozarellah cheese and after tu bakar lagi 2min and blehlah makan... Aku makan sorg2 je, en suami kata mcm x sedap je, tp dia ngicak jugak skit.. Huhuhuuh
kita bakor kita bakor

So pasni aku nk wat yang betul2 mcm hanis zalikha masak tu siap taruk cili tumis bagai barulah "malay" hanis zalikha kata.. Hahaahahha
taruk mozarella
taruk black pepper mcD hahaha
Taraaa.....


so sapa nak cuba lehlah cuba.. sedap...... gambar kt bawah ni yang hanis zalikha buat...




Nota kaki: sesiapa x kenal hanis zalikha sila google sendri ye

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment