Tuesday, October 2, 2012

EX BF wedding

Salam

harini nak wat entri pasal menda something ni.. hahahah apa dia!!!

MY EX BF WEDDING..

entah kenapa wedding my ex bf kali ni cam terkesan plk kat hati.. hahah poyo jekan sedangkan ko dh anak 3 dia bru nk kawen.. hahahha, bukan apa.. sebab dia ni cam kira 1st love aku and betul2 terkesan bila kami break up... huhuh *nangis sedu sedan* .. so aku pun cam feel2 semacam je bila dia kata nak kawen,.

actually kisah cinta kami cam tragek and thrill sikitlah, yelah, aku x tahu camana aku bleh minat gila nk cinta2 ni sedangkan sbnrnya x heran pun cintan cintun zaman skool ni, tapi sebabkan dia senior and aku pun cam comel2 mcm dia, sudah tentulah perasaan tu sama.. eishhh watpe nk kenang menda lama plak kan... bukan syok pun.. keciwa menonggeng adalah masa tu.. ye r.. ditinggalkan waktu berharap dia wish my besday.. sedih beb... tpi mcm biasa lah aku dengan lelaki yg pernah jatuh cinta memang baik walaupun depa yg tinggalkan aku.. huhuhuhu so aku pun cam biasa ok je,.. layan2 dekat FB, masa belum kawen lagi banyak lah kami berhubung, sampaikan tgh gaduh dengan boyfren masa tu nangis2 tepon dia.. WTF... maybe masa tu kami lebih kepada sudah menjadi kawanbaik.. hihihihi so setakat luahkan rasa hati tupun cam dh biasa je..

So baru2 ni, dia message kat FB " ain feet nak alamat nk hantr kad kawen" OMG... actually masa rayyan 1st year ada terserempak kat Madvalley, and luckily dia yang tegur and sapa me.. so rasa cam dia still remember lah muka i yg comey ni.. hahahhahahaha *kedip2 mata* tapi x nampk GF dia masa tu sbb g toiley]t, and sebelum en suami tanya byk2 siapa and kami pun terlepas ckp tu my EX baik aku bla and bo layan... hahahahah tapi sbanrnya rasanya en suami x kishpun, ye lah... cinta monyet kot... cinta yg x prnah berharap pun sampai kawen kan.....................

So aku pun bg alamat< dpt kad kawen dia aku pun telek2 telek2 telek2,,, sampai 15kali.. huhuhuhuhu kenapa??? x sangka kawen and bertemu bahagia jugak dia..

sebenarnya siapa yg aku kecewakan dan aku dikecewakan oleh manusia2 di bumi Allah ini aku sentiasa doakan yang baik2 utk depa, sebab bg aku... aku sendiri insan yang lemah nikan pula aku nk menghukum manusia itu kan.. so x adillah.. semua org berhak cari apa yg dia nak.. so bila diapun dh kawen, rasa lega2 je.. sebab semua ex BF dah kawen........ hahahahhahahahah

Tapi bla jumpa seseorg baru2 ni, semua cakap "eh ain.. x kawen lagi ke" opss *bangga gila* nampak sgt aku cam anak dara ye.. hahahahhaha so aku dengan bangga nya pun jawab "dh anak 3 dah babe" hahhahhahah watpe nk sembunyi, kebahgiaan milik kita, dan kita berhak mendapatkannya... so carilah kebahagiaan itu jika kamu masih berdaya..................

So pada ex bf selamat menjalani kehidupan berumah tangga.. semoga kamoo semua bahagia selalu mcm saya... ;)

memori lalu adalah kenangan, so biar jelah ia berlalu.. kenangan di hadapan lah yng kita harus cari ...

p/s: tapi x dpt nk attend wedding dia ni,, sob..sob.. bukan apa penat sgt lah weekend ritu, rindu nk jumpa adik dia, coz masa kami kenal dulu adik dia bru 5 years camtu kot, tpi still igt aku lgi sekarg.. hihihi

No comments:

Post a Comment