Monday, October 8, 2012

Lupakan saja...

Salam

Entah kenapa entri ni aku rasa cam susah sgt nk buang dr akal fkiran, dok simpan je dlm draf tp nk publish ke tak,nk ke tak.. Akhirnya aku rasa better aku publish, nk kasi kenang skit pejalanan hdup ni ha...

Aku dlm usaha melupakan sesuatu yang pasti sesuatu yg paling besar pnh aku buat dlm hdup aku, sdh pasti lah yg teruk kann, kalau yang baik haruslah diingati saja bukan dilupakan.. *gigit jari* .. Aku tau aku akan lalui benda ni berhari hari, berbulan bulan tpi org lain xkan dpt tlg, aku je yg kena tlg diri aku sendiri... Dan yang pasti tuhan tau apa bendanya...

Aku setiap hari tekad dalam hati supaya benda ni mcm angin lalu,terbang pergi dibawa angin, aku x sanggup dan sgt2 x sanggup utk teruskannya atau ingatkannya, minda ni je yg dh mcm kena psiko.. Kenapa pun aku x tau... Kalau bleh tiap saat nk pkir bnda menakutkan tu... Aishhhhhh betulalh kata org benda teruk memang memakan diri, aku cm doa tuhan ampunkn aku, huhuhu

Akupun bru harini dpt ngadap entri blog ni ha... Alamak... mata ni cam sayu2 je, siap tersengguk sengguk lg anak nmpaknya sume dh lena... aku nk tido dlu, nk titon r,, nguap 15kali dh

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment