Wednesday, October 10, 2012

Birthday husband

Salam

tanggal 3hb yang lepas, aku wat suprise party for my hubby,, hantr kat opis dia kek and pizza ..
and haruslah dia cam terkejut kejut kan.. and malu2.. last year aku hantr bunga and muka dia pun jd merah2 lahmalu... cuma kali ni aku bg dia enjoy the party dengan officemate dia je,, aku makan goreng pisang je kat opis.. sedih tak.. hihi xlah akupun dlm program berdiet.. hihihihi

so aku beli cupcakes from murni delight kat FB, cup cakes red velvet yang lebih kurang patern dia macam ni
tapi ada love kecik2 kat atas dia, x sempat nk snap gambar sebb masa amik kat tokey cupcakes ni aku terus hantar je kat en suami... pastu aku belikan sekali pizza

sebabkan tengah bulan so aku beli yang ckp dgn duit kat wallet je ye..

dan disebabkan minggu ni baru g cek kat bank tetiba masuk duit byk2.. wahh makcik kayo!! so aku belikan hadiah besday plus annivessary bulan 3 dan annivessary couple bulan 8.. hahah pakej hokey.. so aku belilah dia kasut  brands clarks.. puas hati sgt muka dia.. and aku pun seronok lah beli and dia dahpun rasmi pagi ni g outstation hihihi...


aku pun senyum2 kat dia masa bagi tu and cakap kat dia... "ayang pun nak clarks jugak" ye ar satu keluarga dah ada clarks hokey kecuali aku.. dengan rayyan and kembar2 ada clarks.. *sgt jeles* huhuhuhu

so aku tunjuk kat dia gambar kasut clarks kat bawah ni.. hihihi cam besh je.,. comfirt gitu..

so apapun :hepi besday en suami, semoga hidup abang diberkati dunia dan akhirat, dan semoga perkahwinan kita kekal ke syurga, ayang syang abang sgt2.. peluk ketat2 kiss2 byk2.. sebab syg sgt2.. hihihihihi

yang penting en suami dah masuk 3 series.. hahahhaha abang dah tua.. ;) hihihihihi

No comments:

Post a Comment