Friday, October 12, 2012

Aku Terima Nikahnya...

Salam..

Orait,,, baru pas nangis sedu sedan sampai bengkak-bengkak mata.. why?? pasal feeling lebih tengok cerita 'aku terima nikahnya." pelakonnya ady putra dan nora danish.. sedih woooooo,,, sampaikan aku terfikir , kalau aku as a wife, aku x sanggup laki aku sakit tambah2 hilang ingatan.. masya allah x tahulah aku bleh bertahan sampai bila and aku takkan putus asa..


Tapi serius cite ni wat aku nangis x henti2.. beselah aku kan manja and feeling selalu lebih , en suamilah kata.. hihihi tapi cerita ni lagi bagus dari cerita 'untuk tiga hari" huh!!! sebab cerita ni sangat2 cumel.. sebab apa cumel sebab ada nora danish.. dia ni tersangatlah cumel.. credit 5 bintang aku bg kat dia sebab dia cumel.. pastu watak dia as a alissa yang manja and muka dia cam tenang je.. eii suka sangatlah..

pastu dia pun wat gaya2 cumel tapi rasanya semulajdi kot.. so sangat2 lah nice... pastu aku rasa jatuh cinta plak dengan ady putra.. terlupa aaron aziz sekejab.. hahahhaha.. nampak serasi je diorang ni.. eii napalah kiut miut sgt depa ni...

apapun,.. sapa x tengok lagi.. exp orang yang feeling2 mcm akulah, baik pegi tengok... sebab besh wooo.. jiwang je .. aku rasa balik ni nak manja2 cam nora danish a k a alissa lah, kat en suami.. tapi........conpirm laki aku kata buang tebiat karang.. hahahahahha ;)


No comments:

Post a Comment