Tuesday, October 23, 2012

Entri yang tertinggal : SABAH

Salam

aduhaii sebenarnya banyak gile entri yang aku x sempat nak tulis and rasa nak tulis.. waaaaa.. bilalah agkanya aku nk jd rajin hapdate entri.. tambah2 tentang diri sendiri.. hihihi memang banyaklah yg x ku hapdate.. jgn nanti ko dah tua ko lupa ye ain oii.. hahahhahahahah so harini meh kita kasi clearkan segala yang nk di update ok... tapi bleh tak aku update guna gambo je,, sebab malas nak taip panjang2.. dasar pemalas kan ko sbanrnya ain.. hihihi..

Outstation: SABAH

This is first time aku jejakkan kaki kat bumi di bawah bayu ni.. rasa cam x percaya gak.. tapi kan lgi besh kalau pegi ni adalah bersama family tercinta namun tidak... pergi atas urusan kerja.. so marilah enjoy gamba2 je ye..

 ni malam second kat sabah, JPN belanja makan kat restoran KG NELAYAN.. area mana ye.. ermm dkt alahaii lupa plak.. tapi dia serve masakan cina yg telah membuatkan aku cherry berry dan muntah2.. uwaaaa
 ni jun yang juga baru first time sampai SABAH.. kira kami ni nasib sama..

 ni pulak boss kecik aku cik yani.. aku loan ngan dia 2 ratus kat sabah gara2 nk sopink banyak2.. hahahahah tq cik yani... gambar ni masa kami kat pasar filipine... makan seafood bakar
 waktu ni mesyuarat sedang dijalankan  aku..pose kejab lah.. hahahahahha 
 Loabster masak cili..s edap sgt2.. harga dah siap msk rm80 kalau kat sni ntahlah hhihihi
 Ni hotel yang kami menginap.. dekat sebelah mall 1Borneo so memang hari2 g malllah kan pas abes mesyuarat
 masa ni kami g selangar kot aishh memori lost plak.. sepanggar yess sepangar mau minum kelapa bakar dan makan lokan bakar. yang pegang tepon tu pakcik driver yang bawak kami... hihihihii
 Nilah dia kelapa bakar, aku langgar pantang minum air kelapa. hahahahah ssebab x leh tahan dah...
 Nilah dia LOKAM Bakar sedapp woo. kami makan 40 bji saiz besar rm20 x silap..
 Ni plak puding kelapa,, dalam buah kelapa.. aku sorang je telan sedap jugak... rm4.50.. wahh cam jalan2 cari makan plak entri aku..
 ni aku dgn madi.. hahahhaha duduk dalam bonet X-TRAIL,, memang muat je tuk kami yng kiut miut ni... hihihi
 last day kami enjot at 1BORNEO.. kami main ARCHERY.. yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 nilah dia tempat kami main tu.. STARS ARCHERY....
 Pastu abes memanah kami g KARAOKE tapi aku nyanyi 2 lagu je sebab suara sengau dilanda selesema,, a.khai yang baju chelsea tu yang nyanyi byk.. mentang2 dia blanja.. huh *majuk*
pastu kami main bowling.. memang funny waktu ni.. enjoy sgt....

Sebenarnya banyak gambarnya.. kalau nk tgk korang  blehlah tgk kat facebook aku.. hahhahaha sebab xnaklah memenuhkan blog ni ha,,, hihihihihi... pas main bowling aku layan wayang,, esoknya.. kami g pasar pagi utk beli seafood bawak balik, and flight balik kami pukul 6.. so trip ke sabah ni wat aku puas..tapi kalau g dgn family mesti lagi puas kan.. kan.... waktu ni hati rindu kat anak2 je.. tambahan plak waktu ni last kami outstation... so jumpa lagi minggu hadapan.............. tapi tahun depan besh r sebab anak2 dah besar........


No comments:

Post a Comment