Saturday, September 22, 2012

Suara

Salam

Ok, ni bukan cerita pasal os tpi entri tu still aku nk cite lah nanti, ni psl balik je rumah last night, aku dh sakit tekak tahap gaban, hubby jemput dekat klia .. Romantik je cium dahi pegang tgn bagai, bru tahu rindukan... So dia tunaikan permintaan aku bwk rayyan.. Tp rayyan tido, apa lg aku kejut2 siap gigit2 tgn dia coz rindu sgt kat dia... Tp dia tetap x bgn gak, aku kjut2 dia gak... Akhirnya dia bgn and aku tnya mama mana? Dia jwb mama keje, and bkk mata skit dlm mamai2 menjawab tp the besh part dia pegang leher mengadap dia and kiss bibir aku.. Rayyan sgt2 manja... Beselah anak mama kann, mama diakan manja hahhaha...

So harini aku bgn tidur dgn suara yg masya allah totally cam 'lelaki sejati". Hahhah kau ada???? Hihhihi memang teruk gile, aku memang x suka sakit tekak sbb ni lah, pas ssakit tekak deman, pas deman , batuk , pas batuk suara pun hilang... Hihiihihihih

Ni bibir pun sakit sbb kering gila, apa nak buatkan... Huhuhuhuhuh redha jelah, sakit nikan penghapus dosa, *senyum*

So nak marah rayyan pun conpirm2 lah bla aku mjerit tu aku yakin sgt jiran2 mesti igt aku hired maid lelaki yg ganas. Hahahahah sbb sore cam betul2 jantan lah,

Alahai aku nk taip pjg2 lg tp mata ni zzzxzzzzzzz
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment