Thursday, September 20, 2012

Fever biebier

Salam

Tgh meeting tpi badan panas, hidung plk sok sek sok sek bunyi cendol, tp aku gagahkan diri utk berkhidmat utk negara... Walhal aku tgh taip blog sbnrnya.. Ahhahahah ko memang durjana ain oiiii *eye rooling*

Tak sabar rasanya nak update all entri about os ni... Sbb syok sampai aku demam last trip os ni and perut membesar tahap maksima punya buncit,, hambek *suprise*..

Jgn balik2 nanti laki ko komplen sudah ain oiii... Laki ko taste tinggi gak tu.. Yg penting kebaya saiz m aku leh pakai lg, ada aku kesah hahahahhaha *senyum kedip2 mata*

Demam membuatkan mood aku nk soping pun dh xde skrg aduhaiiii napalah time nikan sedih wooo sbb kat sabah kot,, bkn snng aku nak dtg sni,, dan aku dh bleh ar blgak sbb aku nek flight byk kali 6time campur pegi balik naik MAS lagi.. Hahhaha

Tapi kira oklah... Keje sambil hliday, igt nak pegi sweet couple aku dgn hubby je tuk bercuti lah... Besh je hihihih 3rd honeymoon yahuuu.. Haruslah kann 3 thn kawen kenalah 3 kali honeymoon.. Hahahahahah

Ok aku dh mcm nk merapu, apapun harini aku dgr cerita ada juruteknik kpm pompuan meninggal bunuh diri or dibunuh x pasti and aku nk g selidik .. *ispektor gadget*

P/s: bosan dgn meeting ni




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment