Tuesday, September 18, 2012

WIFI vs TIME

Salam
Wahhh bleh tahan gak aku x update blog kann, ingt nk habeskan trip outstation ni bru update tapi nampaknya kena update skit entri selingan sbelum aku update full version entri outstation,...
Kali ni aku nk komen about wifi dgn masa, trip before ni aku g country tu hanya 4 org so xdelah cam nk kena tgu org bagai kan, kali ni pegi adalah dlm 12 org, korg bygkan lah kalau nk tgu sorg pun makan masa 5min, kalau 12org tolak aku dgn roomate 2 tinggal 10org bersamaan 50minit nk kena tgu la.. Aishhh, aku sndiri x suka org tgu aku, nikan pulak aku kn tgu org.. *sebab tu dpt suami yang x sk lambat2* hahahha, aku bab masa ni punctual sikit, tpi org2 ni yang ursan dgn aku suka buang ms aku kdgtu.. *marah* grrrr
Tak bolehke punctual masa, atau memang nak kena guna istilah "janji keling" haiyoooo
Weh keling pun dh punctual tau, huhuhu
Tapi nak wat camana, sbb manusia tu sendiri yang kena ubah, tambah2 bab soping, aku kalau msk mall, tujuan tetap kalau soping memang soping, kalau window memang window... Kalau soping, grab and byr... Xpun aku slalu akn tanya en suami, brapa time awak bg org g soping ni. So ckp masa aku bla... So sbb tu aku lbh sk g soping sorg2 kalau aku nk .. Sng, aku x sakit hati tgu org, org x sakit hati kalau aku mask kedai dia tak ska... Ahhahahahaha
Bab kedua pasal WIFI, so hotel yang xde WIFI memang aku rasa cam hdup x sng je.. Aku ni punyalah psg UNIFI, celcom broadband bahkan siap ada Blackberry internet services bagai, alih2 hotel yang aku duduk kat tepi kuala perlis ni "WIFI rosak semalam kak" mak aiii semalam bersamaan tarikh aku dtg k, *marah* huh kejam tau, so aku pun internet bagai kat hp je lah... Tp beselah kt tepon, sgt2 limited nk usha.. Setakat update FB, TWITTER tu blehlah..huhuhuuh
Pastu sekarang aku kat sabah tgh2 bandar yang gah ni tapi still xde WIFI.. Bahkan line internet maxis aku pun sgt2 cam rasa nk mncarut.. Eiiiiiiiii so aku kena plak g mintak portable wifi kat hp boss kecik yang aku suka buli tu *wat muka kesian* huhuuhuh
Barulah aku tau, kalau dunia skrg xde internet kena plk org mcm aku memang bleh meroyan,, uwaaa *nangis hentak2 kaki*
So harini aku lyn resident evil kat 1 borneo tadi, skrg aku plak rasa nk jd cam zombie yang kuar 4 lidh dr mulut tu gara2 marah sebab xde WIFI... Huh!!
Lastly , aku dh lega skit lepas geram ni, so blehlah baring dok bwh selimut nikmati cerita neelofa kau yang terindah, *aku x suka pompuan ni tapi cite ni minggu last layan jelah*
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone






No comments:

Post a Comment