Monday, August 20, 2012

Raya 2012

Salam

Alhamdulillah selesai sudah ramadhan 2012 ni maka hari raya menjelma tiba.. Waaaa puasa penuh wa tahun ni *suke sgt* , so tahun ni aku makan x hengat punya, disebabkan last year aku x dpt raya n mkn sgtpun sbb aku mabuk teruk and diserang gastrik ... Huhuhuhuhu

So aku kejenya makan je hihihiih,,, mana x nya asyik melantak dr pg sampai malam.. Sebab sedap sgt.. Mak buat rendang daging kerbau, rendang ayam dara, kuah kcg ayam, kuah lodeh.. My bro plak beli sarung ketupat, and kami masak lemang.. The besh part raya kedua lemang dah licin.. Hihihihiih

Raya kedua bersamaan 20.8 adalah tarikh annivesary aku dan en suami.. Means tarikh bermulanya kisah cinta kami now dh 5 yrs cpt btulkan masa berlalu.. Hihihihihihi kini kami dah ada 3 anak.. *senyum sampai telinga* so mlam td tido peluk2 anak2 tdo jauh2 hihiihi * jeling* ...

Raya tahun ni kami pakai kaler purple, sgh tantek.... Depa sume baju melayu, mama srg je baju kurung huhuhu... Nk wat camana, anak sumepun boboiboy.. Hihihhiihih kena progress lagi lah kalau nk kawan ye mama..

Tak berjalan kemana sgt sebab masing2 penat, aku tentulah penat sbb melayan kerenah anak2 aku yg meragam ni huhuhuhu...... Balik kg pun satu hal , ialah nk handle depa dlm kete bukan senang, payah gak tau. Huhuuhuhu....

Tapi sgt seronok kt kg sebb dh lama sgtpun xbalik kg huhuhuhu....

Apapun, selamah hari raya aidil fitri, maaf zahir dan batin...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment