Thursday, August 16, 2012

Khamis fully day

Salam

Harini memang betul2 hari paling sibuk bg aku, mana x nya.. Dari subuh aku siapkan anak2 pastu abah dia hantar g skool, aku plk terus tidokan ifwat yang kena cirit birit so aku isytiharkan dia mc separuh hari... Hihiihih.. Pastu aku pun kemaskan rumah xpecially kat hall.. Bersih letk karpet baru , betul2 rasa mcm nk raya.. Hihiih

After tu dlm kul 9 aku g amik kek yang aku tempah dekat k.jijah.. Cheese cake , *nyum nyum* beselah akukan pengilak cheese.. Tapi dia x beli cheddar cheese utk toping, jd dia mintak aku beli and taruk sendiri..

So akupun dengan gigih plan kn sgah carefour lah nampknya beli itu cheddar cheese.. Tapi jam belum pkul 10pun, so aku pun sgah opis dulu, ifwat is a gud boy, peramah and x ksh sapa nak amik dia pun, dia sntiasa cool je and senyum2 malu..
So k fiza is my opismate kata "ko tgl jelah akk tdokan dia, ko nk g beli brgkan, g je dulu. So aku pun pgi carefour cepat2 dlm stgh jam je.. Dptlah beli chedar cheese dgn ketupat nona utk raya nanti.. Hihiih

Dlm kul 12.30 aku gerak balik rumah.. Aku sampai je umah ifwat dh penat sgt.. So aku tidokan dia dulu.. Dia makan ubat and tido dah mcm org x sdar diri je. Hihiihih aku pun gigih menyiapkan bungkusan pakaian utk pulang ke kg. Mak aii byknya beg. Muat ke kereta aku.. Tapi beg aku kecik2 je.. Hihihihi

Pastu dlm kul 2.45 aku dok deko kann umah hihihi bukn buat apapun tukar frame umah je hihihi. So nanti aku up aku punya deko simple tu ye. Hihihi

Pastu kul 3.00 hantar ifwat g taska sebab aku kena g serbis kete. So aku tgh taip entri ni sebab tgh waiting kereta diserbis hihihi...
So aku kn lah tgu.. Serbis minor je so relax jelah. Kjab je sbb yg apoiment pun x ramai ni. Dia kena dulukan org yg apoiment. Hihihihi *senyum*

Apapun, en suami balik keje nanti kena terus balik sunway and pagi esok lepas sahur barulah balik perak.. X sbar sangat...



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment