Tuesday, August 21, 2012

Balik kg vs org kawen

Salam

Harini sgt2 maveles punya penat, mau x penat... Semalam a.k.a raya ke 2 seharian kami pegi beraya dari bota ke bt gajah ke ipoh ke bota semula.. Pastu balik2 terus collapse sampai umah dlm kul 10 camtu memag letih x hengat.. Bebudak pun tido nyenyak x hengat...

So harini a.k.a raya ke 3 aku dh kena balik ke turn belah en suami pula.. Memula plan balik kedah tup tup en suami kata kita balik sunway je lah, g pun mak , abah mertua aku dh ada kat sunway..

Dalam pukul 12 aku g wedding my BFF ima.. Sgt tantek itu ima.. Aku fall in luv dgn baju dia.. Aku suka bunga byk2 kt baju dia tu.. Simple but pelamin yg havoc tu tersangatlah sesuai dgn bajunya itu.. Tema dia pepel pink, kebetulan akupun pakai kebaya pepel bunga pink.. Chehh mcm pengapit plk kann..

Tapi aku x dpt lepak lelama, sampai2 aku terus makan dulu, opss aku x makan pun sbb pagi tu aku bedal n lemak mak aku masak sampai 3 pinggan, melampau x. So en suami je yg makan.. Aku memang dh full gile peyut aku.. Hahahaha so my other fren kema,neni pun sampai. Kami g jumpa ima dulu . Dia sanding dlm kul 1.30 camtu so aku memang x leh tunggu..

So aku salam2 and terus gerak balik umah, kemas2 and dalam kul 3 terus gerak balik sunway.. Yg the besh part aku rasa cam meroyan bla bebudak ni meragam dlm kete, dgn cuaca yg sgt panas, ekon yang kuat tapi panas kat luar sgtlah berbahang huhuhu.. Sampai sunway dalam kul 6.30ptg. So kemas2 mandikan bebudak, bebudak meragam gak and terus rehat2 je.. Aku dh sampai tahap nk pitam je rasa. Letihh , terasa btul nk berjallan bila anal dh 3 ni payah, haru biru...

Lastly, semalam jugak annivessary start kami AS A COUPLE.. Hihihiih dh 5 thn dah... X celebrate pun sbb kamipun sibuk beraya...

I love my en suami
I love my kids
I love myself


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment