Saturday, August 25, 2012

Kesabaran

Salam

Aduhaii hati... Bila sabar je musti dipermainkan camni... Mesti sampai hati kekadang mcm nk salahkan hukum tuhan je rasa, masya allah.... Syuh syuh jgn lah duhai hatiku...

Kenapa harus dia buat aku camni, siapa aku sbnarnya kat mata dia, susah sgt ke nk respek aku as a status aku ni.. Ha susah sgt ke. Nak aku jd cam perempuan lain yang aku pnh ckp. Kat dia ke. Yg xde rsa hormat kat status cam dia, yg pijak je kepala dgn org yg sama status cam dia. Alahaiii kalau aku camtu, aku rasa ntah camana agaknya life ni..

Aku tahu tuhan dah beri aku kesabaran tahap tertinggi kat aku, malahan tuhan dah beri aku ketenangan selepas kesabaran. Tapi aku xleh tahan dah ni, syaitan2 dh mula nk jalankan tugas dah ha... Ermmmmmm aku dh start merapu ni...
Moral of the story ; kau doakan jelah aku mampu bersabar sebelum terlambat...

Mood: sgt2 marah sampai rasa nak sepak2 manusia tu sampai ke hjg dunia... Jgn sampai aku menci nk tgk muka dia plk duhai hati..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment