Monday, September 3, 2012

Reunion vs open house

Salam

Semalam bersamaan 1hb 9 aku wat makan skit2 khas utk BFF siapa lg kalau bkn kema,ima,piqa ... Ecah xde, dia g terengganu. Syila plk menghilangkan diri semula.. Cam biskut jekan minah tu grrrrr

So aku wat simple2 je, aku wat bihun tomyam dengan roti jala, kami plan suprise besday kema, so ima tukang g beli kek... Dlm kul 9, so ni 1st time aku jumpa hubby piqa and ima. Hubby kema namanya wan. Hubby piqa joe and hubby ima fhad... Hubby aku??? Izadiq lerr.. Poyos je... *senyum manja*

Kema haruslah touching skit time kami kuarkan kek, sori ler kema xde hadiah besar, kek je ada blehkan. Nipun aku x tanya ima plak brapa nk kena topup share hihihih....

Piqa like aku lah, ada house yg lebih tua dr kami, and ima dan kema same lah dpt hubby yang muda dri depa, so conpirm2 kami pun lain lah perwatakan... Ya!! Bukan semua hubby yang tua dr kita fully memahami tau, like my hubby... Dia x suka if aku pakai skinny jeans, kasut kulkith, katanya CHILDISH... Uwaaa
Tu belum aku dress up pakai JACK PURCELL, terus je dia kata, awak nak g skolah ke.. Uwaaaa apa nak buat dia suami yg DIPILIH kita sendiri.

Eh ni dah bab lari dr tajuk ni, xpe nak cite gak, pernah sekali aku masuk kedai converse, semangat sehhh nak beli satu sneakers, dan2 dia wat muka time aku pegang, uwaaaaa so skrg aku kuar dgn dia kalau pasaraya tu besar aku pakailah pumps, crocs shoe ke, heels and wedges pakai time g datink dekat2 je...
Eh betul2 lari topik ni.. *tunduk* dh mcm topik kasut plak.

Oklah oklah, pastu akupun lepak sembang2 and dekat kul 12 gaklah kami punya berbual, hubby ima dtg lambat, tpi dpt gaklah aku kenal kenalan.

So pas depa balik, aku tidokan bebudak and akupun terlelap dekat 30min, bangun2 terus kemas kasi clear dapur and terus sambung tido.. Oh yeahh... Kejab je dpt jumpa, tpi. Rasa besh woo sebab dah lama sgt x jumpa.

*senyum sampai telinga*



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment