Tuesday, July 31, 2012

Permata Hati

Salam dah jarang sgt mama ni wat cerita pasal anak2././ asyik jiwang2 je.. apa kes.. oklah harini mama ain ni rajin so wat entri byk2 lah harini.. terbaekk.. rasa cam nak update blog lepas ni guna Blackberry je lah.. so leh update kat mana je.. bukan apa masaku sgt2 terhad sejak akhir2 ni.. sana sini berlari kesana berlari kesini... kat rumah lagilah memang kelam kabut but aku puas gak sebenarnya sebab semuanya cam teratur je.. rumah bersih kemas je.. korang yg anak sorg ada x mcm aku.. hahahahah *jeling* So aku nak cerita pasal my wiwin yang dh semakin membesar bagai johan.. dah bambam bahkan dah cumill sgt2.. grrrrr my wiwin dh meniarap . si adik bila meniarap asyik pusing pusing dan pusing.. kalau nampak aku ha hambekk 350' dia punya pusing ok.. hahah si abg pulak asyik guling kedepan mcm nak merangkak pun ada sebab duk angkat lutut je.. semakin aktif and kalau dpt sembang mereka sgt2 suka gelak2.... saya suka.................... Rayyan Izzad pulak.. erm si bujang ni toksah nak cakap lah..pening kepala.. kalau dtg buat perangainya riuh lah rumah aku dgn suara aku.. haha bukan suara dia tapi suara aku.. hambekkkk.. *gelak guling2* tapi Rayyan izzad dh semakin lurus cakapnya.. macam pagi ni lahaku pakai baju yg sgt byk bunga2nya.. dia tegur aku "wa mama.. manyaknya bunga,.. tu bunga ni bunga" aduhaii anakku ni.. kdg2 dia sgt2 cumil kdg2 dia sgt buat aku naik darah hahahahahah Sekarang nipun aku tak tahu aku tidur pukul berapa.. sebab aku dh mcm x tido je kot.. jadual terbaru aku.. aku tido after isyak and pukul 2 or 3 aku bangun and sampai ke pagi.. sedih x.. huhuhuhuhu apa nak buat kenalah tunggu bebudak besar dulu baru dapt rehat .. tu dah perangai lain plk.. hihihi ;) apapun aku sgt2 puas hati dengan anak2ku yang semakin membesar x hingat tu.. mama syg you all semoga you all jadi anak yg soleh, dan sentiasa mendoakan mama dan abah.. mama dan abah akan jadikan you all insan yng berguna.. ilmu yang diredhai

No comments:

Post a Comment