Tuesday, July 31, 2012

Declare or ...

Salam' Ok aku semakin cuba utk merajinkan diri nak taip2 entri setiap hari.. but still cam ada lubang2 gak.. means x boleh gak nk hari2.. hihihi so xpelah aku rajin harini pun dh cukup ok hihihi so today aku nk cakap pasan 'declare' ni semua gara2 aku dgr suria fm pagi tadilah bila ada somebody call and cakap harini adalah hari declare dia.. because husband dia ckp 'awak saya yang punya' alololo so sweet.. aku?? erm xdepun tarikh declare tapi tarikh aku ' i do' ada boleh diberikan tarikh declare ke tu.. bukan apa en suami dah melamar aku hampir sebulan sebelum tarikh aku terima.. because masa tu aku nk syok2 kawan dgn semua org erti kata lain aku x moh lah hububgan2 yang serius lagi masa tu.. and beliau sgt takut aku terima org lain ~ time tu diriku laku cam goreng pisang.. chehh perasan.. masa tu adalah 2-3 org yg propose aku.. but aku still suh waiting..xnak waiting pun xpe.. sebab aku xnk bg harapan apa2.. so en suami aka en bf masa tu dok lah mengambil hati but kami mcam biasa je.. as a fren xde apa yang menarikpun.. entah kenapa dlm byk2 yang aku kena pilih.. aku pilih beliau.. maybe sebab dia ni xde sejarah dgn pompuan lain.. kiranya aku ni cinta pertama dialah ~percaya ke.. aku percaya je sbb beliau dh jd en suami aku.. hihihih and dia ni jenis x suka lah cam poyo2 gitu.. itu yg aku suka lah.. but yang aku x suka waktu tu and aku cam pikir 13kali tuk terima dia adalah.. dia x suka aku yang cam happening tahap heaven ni.. hahahha yang cam childish skit... and suka dressup yg cam di luar kemampuan fikiran but aku bukan mangsa fesyen ok....hihi so aku pun buatlah istikhrah bagai.. and yup.. tuhan tunjukkan dia padaku.. syukur.. so hari yang bakal aku terima dia tu aku kuar dengan dia pegi jenjalan tengok wayang.. tgk midnight time tu and kami naik motor je.. biasalah x mampu and x rasa nk pakai kete masa tu.. so en suami hantarlah balik.. elok masa hantar balik tu.. aku nk ckp face to face cdgnya entah kenapa x tercakap.. so elok dia kata nak balik aku senyum and dia suruh naik atas..waktu tu apartment aku tingkat 4.. dan pukul 1pg camtu adalah amat bahaya if aku naik sorg2.. so en bf biasanya akan suruh aku naik dia tengok dulu.. so aku naik sambil senyum2.. and sampai atas dia pun bla.. aku sms dia dengan ayat "ayg terima abg" waaaa aku tunggu dalam seminit tetiba aku dengar bunyi motor.. yup dia u turn wa ckp lu.. sweet sgt sambil aku yg kat ats senyum.. dia yg kt bawah senyum sampai telinga.. waaaaa so dengan rasminya kami bercinta 20.8.2008. mesej aku hanya dibalas 'terima kasih sayang" so now kami dah hampir 5 years bercinta.. semoga tuhan x kurangkan rasa cinta kami.. ;)

No comments:

Post a Comment