Thursday, July 26, 2012

Love must go on

Salam Ya.. aku tahu kadang2 rasa cinta tu akan bertambah dan boleh jadi berkurang.. jangan kurang sgt2 dahlah ye.. hahahah by the way apa yang nk dibicarakan adalah about hatiyang rasa cam nk lempang2 je.. eh hati pun boleh lempang ke... Bukan apa.. kadang2 kita sendiri salah mentafsir hati dan perasaan kita.. but aku benci kalau kasih syg aku dicomparekan.. kalau aku x suka tu maknanya aku x suka lah.. x payahlah nk paksa2 bagi suka.. go to hell...!! uik marah plak makcik ni.. hahahha Bukan apa kadang2 tu nak wat camana dh terpaksa sayang.. sayng jelah ain oiii.. Eh aku ni asyik ckp pasal kasih syg bagai.. gile ye.. xlah mereng2 je.. sejak stress semalam terus jdi binggung x hengat punya.. hahahahha peace yo!!! Aku rasa seolah-olah kasih syg aku dipersendakan and aku rasa cam bgus sgt ke dia tu yang sampai kau jadi camni wahai manusia oii.. huh!!! lastly aku balik tanya "ko ni ckp pasal sapa oii laki ko ke" uikss xpun tapi perasaan sesetengah org yang bergelar wanita ini susah dimengerti.. do know why??? because kadang tu dia cemburu tapi dia x bgtahu, kdg tu dia sayang tapi dia tetap x bgtahu, kekadang tu dia cinta tapi dia simpan dlm 2 hati dia.. sama gak kalau dia benci tapi dia pendam, dia sedih tapi dia senyum jugak.. huhuhuhu Kerana aku juga seorang wanita jadi aku rasa cam life aku dunia aku hati aku.. hahhaha so aku je tahu.. kalau aku nak ckp pasal org lain dlm hati akupun lantaklah.. hahahahahah siot je ko ni ain oii... aku ni as a wife bukan bujang pun.. hihihihi xkan aku nak ckp kat lelaki lain ~ saya suka awak.. awak suka saya tak" gilaa!! mau esk2 laki aku antar surat dr mahkamah tu.. yang syariah punya.. hahahha.. Setakat ni aku masih penuh kasih syg kat hubby aku.. till the end insya allah.. biarlah dugaan yang akan aku tempuh depan mata.. but life must go on.. dugaan tu xkan stop dan xkan berhenti.. cuma kita jelah kena pikir cara2 menghandlekan menda2 tu.. kan kan kan.. hihihihi

No comments:

Post a Comment