Thursday, August 2, 2012

saat bahagia - ungu fear andien

Salam sapa pernah dengar lagu ni.beshh rentak dia betul2 layanlah. entah kenapa semlam mcm ada bunga2 cinta plak kat rumah.. petang semalam kol en suami tanya "abg nk buka apa" tapi en suami akata ikutlah xpun abg belilah nanti ayg nk makan kebab tak" so aku ingt kebab kat pasar je so akupun "oklah" sebab aku bukan makan sgt pun, aku cuma terfikir nak goreng kopok lekor je semalam sebab aku bukan makan byk pun time2 buka ni hihihi.. so aku pun tenang2 jelah kat rumah. pas amik anak2 aku rehat2 tgk tv main2 dgn rayyan snap gambo wiwin gado..~ kejam gile akukan.. hahha bukan apa wiwin ni asyk nak gado je.. meand bergomol je kejenya.. ;) so en suami balik dlm pukul 6.45 camtu.. waktu pintu diketuk.. aku pandang rayyan dan rayyan pandang aku.. aku jerit sambil lari "ABAH BALIK" rupa2nya rayyan pun terus bangun and kejar sama2 ke pintu dgn aku.. sweet tak.. so mood aku yg sgt baik semalam disempurnakan dengan senyuman utk en suami.. nak tau kebab apa dia bawak balik *angkat kening* dia bawak balik KYROS KEBAB
sgt sedap ok.. actually menda ni kami berdua sgt2 suka masa bercinta mesti cr menda ni. pegi makan kat sogo... sedap sedap dan sgt sedap.............. tak tahulah org lain tapi bg aku sgt sedap so aku sgtlah hepi tahap mengila semalam sebab en suami mcm cuba dh refresh the memories.. ;) cyg peluk cium kuat2 kat dia.. pastu kami buka, solat and ngadap tv.. and semlam aku iron baju sgt awal.. selalu pepagi buat baru nk iron nasiblah kan.. hihihi sbb mood baiklh aku gsk bju awal.. hihih pastu malam tu en suami ajak tido dekat2.. bukan apa selalunya x de peluang sebab rayyan dah menyelit dulu.. hihih ;) nasiblah kan dh ada anak./ kasih syg kena share lah.. ;) apapun aku sgt hepi semalam.. Tq abg tapi sedih gak en suami x ingat this month kami nk annivesary jatuh cinta kami.. uwaaaaaaa dia kat : mcmana nak ingt besday abg pun abg lupa kdg2.. ~alaa tu alasan nak suh org bg hadiah igtkanlah tu.. ;( boooooooooooo aku tahu tuhan duga aku utk sebuah kebahagiann.. semoga kami dikurniakan anak opsss dikurniakan kebahagiaan berpanjangan.. LOVE U TILL THE END ;)

No comments:

Post a Comment