Friday, July 20, 2012

oh DIA pegilah main jauh2

Salam Harini aku nak cerita pasal seseorang yang telah menganggu fikiran,jiwa aku,.,. aku tak tahu apa maksudnya dan apa tujuannya.. kenapa AKU..AKU.dan AKU,.. aishhhh Yup sikap romantik tunjuk2 depan aku yang memang gila byang dengan orang yang romantik.. HOW DARE!!! adushhh rasa nk lempang je muka aku ni laju2 supaya tak terpedaya dengan kata2 dan pujuk rayu tapi aku hanya insan yang lemah,.. wah mcm lagu pulak.. So aku tekad supaya x hadap muka dia hari2.. and aku harap aku mahu.. nasib ada BFF yang bg moral support kat aku.. tapi............ napalah gangguan macam ni yang tuhan turunkan kat aku.. kenapa dan kenapa (jerit kuat-kuat dalam hati) uwaaaaaaaaaaaaaaaa mak tolong... So semalam aku tekadkan diri itupun setelah aku menemui sesuatu di blog seorg perempuan yng rapat disisinya... napalah harus persiakan seorg wnita yang tulus suci yang memuji mu ibarat malaikat.. ibarat kaulah suami pujaan semua wanita namun hakikat sebenar.. Masya Allah manusia memang susah dinilai.. Tetiba aku rasa syukur aku takperlu risau mendapat suami yang romantik,hensem bagai sebab aku x perlu risau dia cuba menggoda wanita lain di luar sana,.. bagiku sudah memadai untuknya.. mungkin ada kelemahan juga namun biarlah aku usaha untuk dia perbaiki demi perhubungan ini.. memang susah.. bukan takat susah malahan sgt2 payah tapi apa aku nk buat.. gelak..senyum...ketawa.. erm.. (sepak2 batu kat tanah) hahhaha apapun aku rasa kecewa, kecewa ada lelaki sebegini di dunia ini.. kenapa... kasih syg bukan untuk buat wanita lain terpesona.. --->aku terpesona ke, excuse me.. adushhh Wanita mana x terpesona jika yang berada dihadapnny dikaburkan dengan sikap romantik umpama seth dalam nora elena.. so lelaki di luar sana.. jika kamu seperti itu.. setialah pada yang satu kerana kamu sebenrnya idaman ramai wanita... (Dalam hati berdoa.. nak suami layan camtu..) romantik bagai.. apalah ko ni ain.. terimalah seadanya --(ketuk kepala 12kali) hihihi

No comments:

Post a Comment