Friday, July 20, 2012

Ramadhan yang sudah tiba

Salam Yess Ramadhan tiba lagi.. sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sgt tapi camana nak lalui nya tahun ni.. tahun lepas kesian sgt en suami sebab setiap hari sahur mee megi.. sebab bininya tengah mabuk teruk.. and kali ni tak tahulah aku mampu or tidak.. sebab banyak hero kat rumah tu ha.. cukupke masa,tenaga dan segalanya.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tahun lepas adalah tahun yang x besh sebab mabuk sampai raya.. Raya pun serupa x raya.. mana takny makan sikit muntah makan sikit muntah.. tapi tahun ni aku nk makan sedap2.. semua aku nk bedal.. yeehaaaa... Tahun ni juga puasa kat putrajaya je.. ada xdepun balik sunway.. balik perak???? erm mak kata x yah balik.. sebab xde sapa nk buka dengan korg.. cisss sampai hati mak ckp camtu.. ye ar my mum and dad buka kt surau je bulan2 pose ni. so kami sepakat adik beradk x baliklah kg.. lagilah terasa semangat nk balik raya nanti sebab tahun ni raya PERAK.. yeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Rajin betul aku update blog harini kan.. byk masa pree kan.. hahahah haruslah.. Apa kata kalau aku ajar Rayyan puasa agak2 kejam x,, hihihihi (Sebab mama dia malas nak masak thari) hahahahahhahaha --(Rasa nak masak sedap2 je sahur esok) ye ye... suh rayyan bangun sahur gaklah esk

No comments:

Post a Comment