Thursday, July 19, 2012

biar jelah ain oiiii

Salam Today aku cuti.. sebab aku . sebab aku dah sakit hati sangat2 dengan kerja kat opis tu. aku x kisah pun kalau aku nk kutuk perihal opis.. sbb aku x ada folowers di kalangan opismate yang akan aku kutuk dan marah ni.. aku bukan apa.. aku geram gak.. oklah aku dh keje dgn gomen dekat 3 years.. and aku rasa sakit sakit sakit hati bila semua keje asyik aku je kena cover.. hello kawan gosip gosip gak.. gelak2 gak tapi keje kasi jalan lah.. huh! aku malas nak ckp byk aku buat jugak.. ni yg selalu laki aku bising .. awak tu berungut tapi buat jugak,. ermm nak wat camana x sanmpai hati aku tengok muka CC aku,.. tapi bila dh settle semua diambik plak kesempatan,.mana taknya dan dan lah cc bg aku je keje.. depa wat pe,, goyg telur.. huh! main game.. hello aku pernah main game kat opis tau.. paling teruki pun on9 FB tupun bila xde keje and betul2 free.. grr Susah woo sebenarnya nak dpt geng yang sekepala;. aku x tau apasal.. tapi siyes aku kalau dpt geng sekepala memang cun rr memang besh aku rasa x yah dah depa2 semua tu.. huh!.. Tapi apa kan daya sampai sekarang aku stil kerani. huhuh bila nak naik pangkat ni.. adushhhh.. buhsan.. aku x moh jd kerani sampai pencen.. aku nk mcm depa kat atas2 tu.. bilalah SPA nak panggil aku interview ni.. hahahahah (nmood mengharap) Sebab aku yakin bila aku kat ats mesti org pandang keje aku,, ;) Kalaulah korang tahu camana life dgn gomen ni sgt2 menyakitkan jiwa sbanranya.. memang besh sebab kdg2 leh gyg kaki.. tapi aku,, aku dh biasa lah keje dlm keadaan sibuk sgt2.. huhuhuhu

No comments:

Post a Comment