Friday, December 9, 2011

Saya perlukan DIA

Salam...

Entri pagi-pagi buta sebab pinggang sakit bila Rayyan conquer tido sorang dan adik2 dia nk tido sorang kiri sorang kanan.. huuhuhu dugaan mengandung kita x leh duga.. bukan itu yang aku nk jdkan topik harini.. erm,,, tentang perlukan seseorang dlm hidup ini... selain dari suami, anak, ibu bapa dan kawan2.. ha sapa pulak ye.. hahahah maybe tergolong dr kawan2 lah,, BFF ke.. bukan BoYFREN FOREVER k ,, BESHFREN FOREVER.. krg x psal2 statement ini dikontroversi oleh encik suami... hihihi ;)

Lets the topic.. kdgtu kita rasa kita akan perlukan seseorang utk kita share apa kita rasa, apa kita buat, apa kita emosi dan apa yang sgt2 jauh di pelusuk hati selain dari org yang kita sayang i mean en suami lah.. memanglah Suami bukan sahaja as a suami, tetapi dialah kawan, dialah sahabat dunia akhirat kita.. tapi ada masa benda yang kita kongsi bukan bab rumahtangga lah dgn suami kita rasa nak share dgn orang lain...

Dan itu yang aku rasa sekarang... i want somebody cam zaman skool dulu... yang aku leh cerita mcm2 cerita seronok,sedih,marah dan dia adalah pendengar yang Setia.. dia x pernah mengeluh pun walaupun adakalanya agak2 cerita aku tu bosan,, tapi situasi sekarang berbeza,, dulu kami kawan sekolah,, lelaki dan perempuan tanpa perasaan cinta... itu yg penting... sbb bila dah bercinta ni lain jd,, sume nk nyorok2 rahsia peribadi. nk cover2 lah konon2,, hihihi sekarang aku isteri dia suami pada insan yang berbeza.. dan aku rasa mcm nk cri je pendengar yang setia macamtu ada lagi ke kat dunia moden ni.. erm...

Ada..ADA.. dlm Blog.. huh! taip entri luahkan perasaan.. Dunia Maya jadi pendengar setia, share dgn semua orang.. huh!! x leh jugak dpt feedback yang melegakan hati... Sebb pendengar yang setia dia akan keep in the secret... mana sya nk cari DIA tu ye... saya suka bercerita tapi saya tak suka orang bercerita pasal saya.. hihihihi so DIA yang saya nk cari tu adalah yang boleh sama2 give and take setiap cerita yang nak di Share.. hanya dunia kami.. bila leh share segala masalah hilang.. Tahu tak kenapa suka cri DIA tu lelaki, sebab dari usia 5Thn zaman main perang2, main kejar2, main bola sepak.. masak2.. erm kena main gak sbb nanti mak kata asyik kawan dengan lelaki je,, hihihi ;).. biasanya lelaki2 yang rapat dengan aku memang simpan rahsia aku dgn baik berbanding perempuan.. bukanlah aku kata perempuan ni xleh simpan rahsia,, akupun perempuan juga,, tapi kan besh kalau kita cerita kat dia harini, esok dia bukak cerita lain,, maknanya bab2 sensitif habes time tu jugak..

Tapi semakin dewasa percaturan salah, x boleh dah kawan dgn byk lelaki sumenya timbulkan kontroversi.. huh! so kenlah kawan dengan perempuan tapi aku dpat??? kawan baik bcorkan rahsia,, kawan yang kita nk dia jadi DIA tu heboh sana-sini pasal diri kita... sebab apa dia x puas hati aku lebih dr dia,, huh!! payah nak cri DIA yang ikhlas bersama kita.. aku serik utk cari BFF yang leh aku cerita segalanya.. so simpan kemas2 dalam hati.. agak2 xleh simpan cerita dengan en suami,, tapi mesti kena cover2 jugak sebb takut menyentuh sensitiviti dia,, kdg2 apa yang kita nk share tu maybe dia x suka,, huhuhuhu

Semoga aku berjaya mencari DIA..... kerana aku rasa perlukan sangat2 DIA sekarang... ;)

No comments:

Post a Comment