Thursday, December 8, 2011

LAYANKAN JE..............

Salam..

Wah agak lama jugak aku tak mengadap blog ni kan.. ermm kesibukan, kepenatan, mcm biasa hujung tahun conpirmlah sibuk... tapi status FB tetap kena update...

The new topic for my entri aku nk bgtahu.. erm aku dh tukar ringtone HP hahah sebabkan adalah si polan kt opis ni yang dok bebel sebab aku psg lagu "i'm the single ladies" hahahaha.. so Ringtone HP saya sekarang lagu ASFAN- TERHENTI DISINI.. hahahha apalah ain ni tupun nk bgtahu.. hahahah

Aku menaip entri ni sambil dengar lagu DADALI-Disaat aku mencintaimu.. erm... jiwang memalam ni cri mood nk tido.. maybe sbb aku teringatkan sesuatu.. ha DATO K kat opisss poyo je ko ni ain,, mentang2 harini dato K tu tegur ko comey,, hihihihi sejak preggie ni aku dah lama x usik Dato K tu... entah cam x mint je,, sdgkan dulu sapa nk dekat ha NI PA dato K ok.. hihihihi lawak2... apalah aku merapu ni..1 cawangan tahu.. NAK Jumpa Dato K kena tnya nurul ain dulu... besar pengaruh aku.. hihihi

ERM.. topik merapu lain adalah... aku nak g LIMA, uwaaaaaaaaa mana nk cekau duit ni wehhh.. agak2 kalau aku g airport subang ke, KLIA ke, LCTT ke,, just tgk kapal2 terbang tu terbang leh hilang tak keRALATan aku x dpt g LIMA.. hihihi.. napa teruk benor aku punya ngidam ni... Ain..Ain..

Pregnant erm dah masuk 22 weeks... syok sgt sbb perut dah mcm ombak... kdgtu kiri kanan benjol2.. hihihi.. aktif anak2 mama... Abg Rayyn pun dah semakin bijak.. ckp pun dah semakin difahami.. bagus2...

Life aku alhamdulillah bahagia di samping org2 tersayang..... ;)

Erm dan setelah menaip ini semua aku rasa dah tersengguk sengguk.. jom titon

No comments:

Post a Comment