Saturday, December 17, 2011

Manis ,, hihihi

Salam..

Ops.. entri pg2 buta .. x tahu apasal sejak akhir2 ni aku asyik masak and buat air manis je (byk sgt kot gula kat rumah ni) hihihihi ... aku dh perasan seblum ni buatkan ain utk org lain pastu org tu komplen ko ni nak suh aku potong kaki ke? hahahahhaha... habit aku suka xnk rasa apa aku masak, aku buat.. bukan apa konon2 pro lah cehhhhh selama ni aku masak ke, aku create air ke ok je,, x prnah pun terlebih gula ke, terlebih garam ke, @ x ckp bhan2 perisa ke..

Yang lucunya malm ni.. En suami balik rumah lapar tahap gaban.. terus panaskan apa yang patut hidang tok santapan.. hahahahha pe lagi dia pun mkaan lah nasi lemak . selesai makan dia makan plak aiskrim after tu dia minum plak... and nk tau apa respon dia..

"Ayang ni nak abang mati ke"
"napa plak" aku tanya dgn snyum2 kerang busuk
"makan n.lemak dah mcm makan sambal kat kelantan, dah makan aiskrim yg manis minum kopi pun manis gak" dgn muka cam pelik and ajaib
"hahahhaha... " aku gelak je,, leh tak aku nk jwab -- anak pompuan kot tu yang manis je---- (syokkan hati sendiri)
dia pun geleng2 kepala..

Akupun tak tau,, sdgkan aku rasa aku taruk gula cam biasa je,, huhuhuhu paling dia tak leh terima air kopi.. huhu maybe sbb dia balik tdi aku mamai2 bancuh kopi utk dia.. akhirnya.. itulah jdnya,,

Gula dah naik harga.. so xyahlah nak manis2 sgt ain oiii... (sbb aku kalau buat air utk aku, aku x guna gula pun) hihihihihi xpelah en suami saya bg awak manis skit,,, asyik muka ketat je,, hihiihi :) chill babe Chill... hihihihihi :)


No comments:

Post a Comment