Sunday, December 18, 2011

alvin like rayyan

Salam..

Aduhaii dari semalam aku cuba berblog walking .... tpi apesal ntah, HP aku x bg plak aku nk berblog.. try cri dlm market Android jumpalah Blog-Droid tapi still x kuar pun postnya kt blog aku,,. huh!! penat taip panjang2... Xpelah bukan topik tu tapi topik aku nk share about tgk movie -- film feveret aku lah _ alvin & the Chipmunks..

Seriusly.. aku memang suka betul si tikus2 ni.. tapi aku dah rasa Dave tu mcm aku pun ada,,., hahahah sebb Dave ni kan selalu jerit "ALVIN!!!!!!!!" hihihi aku plak dok jerit "RAYYAN!!!!!" hihihihi .. tapi tok part 3 ni,, bukan dave yang kerap jerit panggil alvin tapi alvin yang dah mcm Dave.. hahahaha kenapa?? ok lah sapa yang tak tgk movie ni lagi.. bio aku cerita skit.. sebb Simone yang nerd dan bertanggungjawab tu telah digigit labah2 yang telah menukar personalaitinya... nk tahu apa jd kat dia... hahahahha simon dh tukar nama si-mone.. (camana nk bunyikan ye.. sbb xde suara plak nk taip) hihihih sebut dlm bahsa melayu kot.. hahahah

Simone jd cool gile like a perancis men. dia punya romantik, jiwang, berani sampaikan alvin naik geram, jeles and bertanggungjawab kepada yang lain.. baygkan alvin yg nakal nak mampos tu leh jd seorg yang responsible gara2 simone dh jd hero plk dlm filem ni.. hahahahah

Chippetes2 --tikus2 girl yang lain sama lah.. simon still dgn partner dia.. Theodore plak kali ni still penakut, kuat makan.. sampaikan dia tgk cerita jungle monster dah terbawak-bawak bila masuk hutan.. so sweet lah theodore ni.. :)

Sapa kata tgk Ombak Rindu je yang boleh nangis.. hahahah kalau dh budak cewek tu cewek jugak ko ain... bukan apa feel sehh bila dave really2 miss alvin.. sdgkan kalau bersama tu asyik nak gado je.. alahai cam aku dgn rayyan plak.. bila ada tu asyik cr pasal... tapi bila x jumpa sehari mulalah aku rasa cam x sng duduk, nk nangis lah.. sibuklah dok cr baju dia lah. itulah inilah.. hahahaha dulu masa belum ada anak, g kursus lama2 dok rindu suami sanggup bawak baju yg ada bau dia.. hahahahaha ,, sbb tu mak & abah aku pun dh cop aku ni budak cewek yang kuat nangis.. hahahah nasiblah.. nk wat camana... hati kecik.. garang2 kalau dah hati tu lembut nangis gak.. rindu sikt nk nangis,, marah terlampau pun nangis gak.. hihih eh tersalah topik ni

Apapun aku rasa Alvin ni dah mcm perangai Rayyan.. yelah ada je dia punya idea yang di luar pemikiran aku sehingga wat aku naik angin je.. tapi aku kena sedar yang menda ni semua perkembangan dia.. cuma sori Rayyan kdg2 mama xleh tahan emosi tu.. Hope Rayyan faham,,,

I Love You Rayyan, ........

No comments:

Post a Comment