Saturday, December 31, 2011

Last Day before 2012

Salam..

Harini hari ke 365 ,, esok kita akan bermula smeula dngan hari yang Pertama...

2012 ---> masa, hari semuanya macam pejam celik pejam celik je,.. sedar2 dah nak masuk tahun baru.. and the besh part... aku tak tahu apa aku nak buat di hari terakhir ini.. ermmm azam pun baru dpt create.. dan harini aku tersangat-sangat penat..

Entri for 2012 becoming ni pun aku gagahkan diri.. sbb aku rasa nak wat entri last bg tahun 2011..

Tahun 2011 ni banyak yang berlaku.. Besarkan anak.. Bahagiakan Rumah Tangga.. dan the besh part aku mengandung lagi.. Di luar dugaan tetapi aku terima rezeki ini tambahan plak ianya TWIN.. cam x caye kan.. impian aku sejak kecil nk dapat anak kembar gara2 aku takut nk beranak.. tercapai.. semoga selamat semuanya.. mau x besh .. siapa x syok bila tahu terus dpt 2 anak.. hihihi

And Suami aku yang semakin pandai menjaga dan menguruskan anak.. Rayyan Izzad anak sulungku yang semakin bijak dan pandai berdikari.. lega sungguh aku rasa.. sebab aku berjaya jua akhirnya besarkan anakku dengan jayanya.. aminnn semga after ni at 2012 aku semakin berjaya dan berjaya dengan jayanya besarkan anak2 aku dgn iman, agama, yang soleh..

Mama sayang You Alls... you all lah kekuatan mama dalam hadapi suka duka kehidupan ini... hanya u all yang mampu buat mama kuat jika ada masalah, kesedihan..

And Jimmy Neutron ku... kau lah yang buat aku tersenyum dan kaulah sumber inspirasiku.. yeeehaaaaa kerana jimmy neutron mesti bijak, genius dan berkualiti.. hahahhahaha len mcm plk statement aku ni..

Lastly... I love memories 2011 and i hope 2012 yang mendatang aku semakin bahagia dan berjaya mencapai azam yang dicipta.. aminnnnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment