Wednesday, December 28, 2011

28-12-2011 -- turn it 26

Salam

Syukur aku masih bernafas di usia ini.. walaupun org lain sebaya aku dh 26 dah pun.. hihihi tu yg untung orang lahir hujung2 tahun ni.. hihihihihi

Bangun pagi dengan senyuman, tetapi aku kena g checkup da... dulu start kul 12mlm conpirm HP aku x stop2 bunyi mesej masuk. tapi teknologi dah canggih skrg semua wish besday kat FB.. hihihi apapun terima kasih x terhingga pada mereka2 yang wish dan doakan terbaik utk aku... aku sgt2 hargainya.. so pagi2 tadi walaupun agak kelam kabut gara2 bangun lambat opsss.. x wat apepun ye.. hihihi syok sgt lama cuti tiba2 harini keje g opis tu yg liat tu.. hihihi


Ucapan dari en suami.. tapi bila time lunch sedih en suami call " kena g outstation ke LIPIS,, walaupun aku dh jangka menda ni sbb dri hari sabtu lgi projek ni tetiba ada prblem.. tapi napa kena pg time harini.. huh!!.. so en suami decide kita kuar lunch after abg pgi.. kebetulan aku ada 2nd trip to go dentist plak ptgnya.. so aku balik umah antar kete and kuar dgn en suami.. after tu aku g clinic dia g LIPIS,, tido sana plk tu.. xpelah kerja,,tanggungjawab.. g pun dh panjang umur pun aku dh rasa bersyukur... sekurg2nya suami aku doakan aku jugakan.. hihihi

Apa aku nak azam usia baru ni ye.. tambah2 nk dekat tahun baru.. ermm cam xde je dlm fikiran.. 1st time aku xde azam pada pertambahan usia.. lawak..lawak.. sbb aku masih dlm peringkat menguatkan mental & fizikal menghadapi thun hadapan apabila menjadi mama kepada 3 org anak.. umur 26 anak dah 3.. hahahah syok2.. doa aku dri zaman sekolah nak anak kembar tercapai.. harap2 selamat hendaknya sehingga kembar ini dewasa kelak..

p/s:Jimmy Neutron : Please buat mesin supaya saya kekal gorgeous.. hahahahha

No comments:

Post a Comment