Tuesday, November 29, 2011

muka Bengkak. Kaki Sakit. Perut tegang


Salam..

Banyak plak rasa nk taip entri harini.. ntah kenapa harini aku rasa lemah x bermaya.. kenapa?? Muka aku dh start menunjukkan bengkak2.. bukan bengkak kena tumbuk ye. bengkak org mengandung..... badan pun dh nampak sgt besarnya perut ni,, cam nk tercabut center of tummie.. hihihihihihihihi

Baby sekarng dh makin lasak.. asyik main bola je... aku rasa lebih teruja je bila dia gerak2...sebb bila dua2 gerak.. terasa mcm diorg tu faham je apa yang aku fikirkan tentang diorg iaitu mereka sihat alhamdulillah....

Kaki sekarg selalu kejang.. huhuhuhu kadang2 terpaksa kejutkan en suami.. ihihihi sebab sakit sgt kaki ni... sampai menangis nangis punyalah... Pastu sekarg selalu haus je tgh2 malam.. mesti standby air punya....kejab2 nak minum.. kejb2 jugak nk g toilet.. tapi bila baby2 dlm perut nipun lena... senyap je xde kick boxing,muay-thai bagai so lena lah aku tido.. tapi rayyan pun boleh tahan lasak skrg.. asyik tido dia sorang je conquer tilam.. aku dgn abahnya pun tido kena jauh2 sebab rayyan dh selit tgh2.. hihihihihi

Perut sekarang makan sikit pun tegang,, so lupakan jelah nak makan banyak yg sedap2.. kadangtu aku mkan byk lauk dr nasi.. hihihi ;)

sekarang aku penggemar sayur.. suka sangat sayur.. nasib sayur tu baguss kan,.,, hihihi

Semoga aku selamat hingga keluarnya baby2 ni nanti.. x sbr mama nk tengok anak2 mama ni...

2 comments:

  1. hehe..memang time mengandung ni muka bengkak,hidung bengkak,betis bengkak..huhu..

    ReplyDelete
  2. tulah.. everthing bengkak. jhhi

    ReplyDelete